nawilżacz co o nim sądzicie?

1. Data: 2003-11-20 09:38:31

Temat: Re: nawilżacz co o nim sądzicie?
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cena: 159zł

czy to tan z supermarketow NOMI ?

MarcinP

1. Data: 2003-11-20 09:44:42

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bpi5k8$o36$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > cena: 159zł
>

> czy to tan z supermarketow NOMI ?

Taaaa..... wlasnie sprawdzilem na stronie www, to o ten pytasz.
Pierwszy ktory kupilem zaczal warczec po dwoch dniach,
wynikalo to prawdopodobnie z jakosci zastosowanego w nim wiatraka.
Wymienilem na nowy. Drugi nawilzacz juz pierwszej nocy, nie zadzialal jak
trzeba, tzn na poczatku bylo ok, ale jak obudzilem sie rano, panele mialem
zalane
woda a nawilzacz nie dzialal. Okazalo sie, ze zawor napelniajacy komore
w ktorej znajduje sie piezoelektryk nie zadzialal i nastapilo
przepelnienie...
Oproznilem wszystko wrocilo do normy. Wszystko oprocz wiatraczka,
ktory zaczal warczec. Mnie sie znudzilo, oddalem odebralem pieniadze.
Moze bedziesz mial wiecej szczescia ja wolalem doplacic i kupilem
Boneco za 399, pracuje baz zarzutu.

pozdr
MarcinP

1. Data: 2003-11-20 10:09:16

Temat: nawilżacz co o nim sądzicie?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NAWILŻACZ ULTRADŹWIĘKOWY GS388. MOC 38W
Nawilżacz ultradźwiękowy GS 388, Moc: 38W, Pojemność zbiornika 6L, Zimna
mgiełka, Głośność <35dB, obrotowy włącznik, łatwa obsługa, 15h nieprzerwanej
pracy przy maksymalnym nawilżaniu, automatyczny wyłącznik w przypadku braku
wody, zabezpieczenie przed przepięciem, nie wymaga filtra

cena: 159zł

Halogenk w lazience - jaka moc i ile ?
okapy 50cm
Kot a zaciemnienie pomieszczenia-prosze o pomoc zwlaszcza kociarzy!
Lustro lazienkowe wklejane
Sedes naroznikowy