okapy 50cm

1. Data: 2003-11-20 07:48:06

Temat: okapy 50cm
Od: ".m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam "drobny" problem: otóż po położeniu kafelków, zamontowaniu szafek,
okazało się nagle, że z przeznaczonych na okap 50cm zrobiło się tak o 2-3
mniej. w związku z tym pytanie:

czy istnieją gdzieś na rynku okapy < 50cm (około 46..48 cm)? jeśli nie, to
czy znacie jakąś firmę, która potrafiłaby mi taki zrobić (najchętniej
kominowy)

.m

1. Data: 2003-11-20 07:55:05

Temat: Re: okapy 50cm
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> czy istnieją gdzieś na rynku okapy < 50cm (około 46..48 cm)? jeśli nie, to
> czy znacie jakąś firmę, która potrafiłaby mi taki zrobić (najchętniej
> kominowy)
Chyba łatwiej i taniej bedzie szafki zwezic, niz okap.

m.

1. Data: 2003-11-20 08:53:32

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak... tez tak mysle...
i do tego jeszcze zamowienie wezszych drzwiczek...
niewymiarowych... co nie musi byc takie proste :(

1. Data: 2003-11-20 09:02:14

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak... tez tak mysle...
> i do tego jeszcze zamowienie wezszych drzwiczek...
> niewymiarowych... co nie musi byc takie proste :(

nie wiem jaki mateo ma uklad szafek, ale moze ta szafke, ktora trzebaby
zwezic zamienic na otwarta czyli polki, bez drzwiczek, wtedy juz tak drogo
by nie bylo.

m.

1. Data: 2003-11-20 15:41:22

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem jaki mateo ma uklad szafek, ale moze ta szafke, ktora trzebaby
> zwezic zamienic na otwarta czyli polki, bez drzwiczek, wtedy juz tak drogo
> by nie bylo.

tez prawda :)

Kot a zaciemnienie pomieszczenia-prosze o pomoc zwlaszcza kociarzy!
Lustro lazienkowe wklejane
Sedes naroznikowy
okna pcv- Poznań
premia gwarancyjna z PKO