nic nie rozumiem

1. Data: 2006-08-20 16:19:29

Temat: nic nie rozumiem
Od: "Hania" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze komus o tym opowiedziec, wiec wypadlo na Was. Poznalismy sie przez gg,
on pierwszy napisal. Oboje jestesmy w UK. Ja na poczatku traktowalam to jak
zwykla internetowa znajomosc. Mam meza (z ktorym roznie sie ukladalo) i
dzieci (w Polsce), wiec nic wiecej nie wchodzilo z gre, ewentualnie
przyjazn. Po tygodniu codziennych rozmow na gg mielismy sie spotkac. Nie
przyszedl, przyslal mi smsa, ze cos mu wypadlo. Ja wiec dalam sobie spokoj z
ta znajomoscia. Po nastepnych prawie 2 tyg zaczelismy znowu pisac, po czym
on wyjechal do Polski na urlop. Gdy tam byl codziennie otrzymywamam smsy
zaczynajace sie od slow: "kotku", "skarbie" itp. Prawie codziennie do mnie
dzwonil. Serducho zaczynalo mi mocniej bic. Spotkalismy sie w dniu, kiedy
wrocil z kraju, potem nastepnego dnia. W tygodniu byly czule smsy. Zaczelam
myslec, co by bylo gdyby.... Wiem, ze juz w tym momencie zachowywalam sie
nie fair w stosunku do mojej rodziny ale nie o tym tu chcialam napisac. Po 3
dniach znowu spotkanie on steskniony, ja tez. Bylismy u niego i w trakcie
tego spotkania zdawalam sobie sprawe i nawet gdybysmy byli para nasz zwiazek
nie utrzmalby sie dlugo, ze ten facet mi nie odpowiadalby jako partner.
Oboje mamy kolo 30-stki. Spedzilam u niego noc, nie spalismy ze soba. Dzis
on mial przyjechac do mnie. Nie przyjechal, nie odbiera ode mnie tel, nie
odzywa sie na gg. I dlatego nie wiem o co chodzi. Jestem w totalnej
rozsypce. Nie rozumiem takiego postepowania. Czytam po raz kolejny smsy od
niego i zastanawiam sie czemu to wszystko pisal. Mam metlik w glowie. Wiem,
ze nigdy nie bylibysmy dobra para (nawet gdybym zdecydowala sie odejsc od
meza) a mimo to to tak straszliwie boli.
H.

2. Data: 2006-08-20 16:49:55

Temat: Re: nic nie rozumiem
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hania<h...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]
> [...]
> metlik w glowie. Wiem, ze nigdy nie bylibysmy dobra para (nawet
> gdybym zdecydowala sie odejsc od meza) a mimo to to tak straszliwie

A siebie chociaż rozumiesz?

Paff
--
Polska to wielki zbiorowy obowiązek. Nie pozwolimy aby wywrotowcy,
prowokatorzy i spiskowcy uważali się za obywateli IV RP. Moje szalenie

3. Data: 2006-08-20 17:42:15

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
> Mam metlik w glowie. Wiem,
> ze nigdy nie bylibysmy dobra para (nawet gdybym zdecydowala sie odejsc od
> meza) a mimo to to tak straszliwie boli.

Poboli i przestanie. Przynajmniej już wiesz, że takie znajomości w
necie nie są bez znaczenia jak Ci się wcześniej wydawało. Chcesz
się bawić w kolejne? Ja bym dał sobie spokój. Net nie różni się
od realu... Choć nie. Właściwie w necie łatwiej się otwieramy.
Skup się Haniu na rodzinie a nie na podrywaczach, niezależnie kim są
i czego chcą.

Powodzenia
MU

4. Data: 2006-08-20 22:18:37

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:
(...)
> [...]
> ze nigdy nie bylibysmy dobra para (nawet gdybym zdecydowala sie odejsc od
> meza) a mimo to to tak straszliwie boli.

Może "coś się stało" i nie może zadzwonić ani przyjechać? Zamiast wpadać
w panikę poczekaj jeszcze kilka dni...

No i zadaj sobie pytanie: na co właściwie czekasz..?

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

5. Data: 2006-08-21 01:12:19

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]

Podsumuje to krotko: jestes idiotka a do tego jeszcze naiwna.
To jak szybko obcy facet zamacil ci w glowie dowodzi jednego: jestes
niedojrzala, umysl na poziomie smarkuli a nie 30tki.
Juz nawet ja jestem dojrzalszy od ciebie.
Mam nadzieje ze twoj maz sie o tym dowie i kaze ci spierdalac.
Nie jestes godna zadnego faceta, zadnego zwiazku.
To co zrobilas to krotko mowiac skurwysynstwo i trzeba byc glupim aby myslec
ze cos takiego uchodzi na sucho.
Za kogo sie kurwa uwazasz? Myslisz ze faceci to idioci?
--

Bluzgacz
GG:5015

6. Data: 2006-08-21 08:42:18

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Mam meza (z ktorym roznie sie ukladalo) i
> dzieci (w Polsce), wiec nic wiecej nie wchodzilo z gre, ewentualnie
> przyjazn.

Jasne. Każda kobieta mówi tak samo :-).
Nikt Ci nie wytłumaczy jaki sens był tego całego zagrania.
Może taki, że ktoś Ci udowodnił jak łatwo możesz dopuścić się zdrady.
Ja bym nie chciał być z kimś, kto wobec obecnego partnera jest nie fair, też
bym zwinął żagle.

A tak zbaczając z tematu to pewnie jedna sytuacja z wielu, gdzie wszystko
się sypie gdy jedna osoba z rodziny wyjeżdża zarobić do innego kraju.

spider.

7. Data: 2006-08-21 12:22:38

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Aug 2006 03:12:19 +0200, Bluzgacz napisał(a):
>(...)
> Za kogo sie kurwa uwazasz? Myslisz ze faceci to idioci?

Mogę wiedzieć w jakim celu to wszystko napisałeś?
Bo miałeś ochotę sobie powyzywać? Czy po co?

--
Sabina

8. Data: 2006-08-21 12:52:13

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Aug 2006 14:22:38 +0200, Sabina napisał(a):

> Mogę wiedzieć w jakim celu to wszystko napisałeś?
> Bo miałeś ochotę sobie powyzywać? Czy po co?

Jak masz wątpliwości to poczytaj jego inne posty :)

--
Immon

9. Data: 2006-08-21 13:08:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hania:
a mimo to to tak straszliwie boli.
> H.

Jest takie fajne powiedzenie: nie igra się z ogniem. A jak się igra - to trzeba
wiedzieć, że boli.

No ale nic:
- łzy podobno bardzo fajnie wpływają na kondycję oczu,
- może stracisz ochotę na jedzenie- to i figurka zrobi się ładniejsza
- wyraz zamyślenia i cierpienia na twarzy bywa pociagajacy
- cierpienie uszlachetnia, sprawia, że człowiek cierpiący wydaje się bardziej
eteryczny
We wszytkim trzeba szukać plusów;)

Aska

10. Data: 2006-08-21 17:10:35

Od: "hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze nigdy nie bylibysmy dobra para (nawet gdybym zdecydowala sie odejsc od
> meza) a mimo to to tak straszliwie boli.

historia netowa jakich wiele. Gosc sie przestraszyl odpowiedzialnosci, moze
tez nie chcial Ci rozbijac rodziny no i nawial.
ciagnie Cie do niego nie dlatego, ze taki wspanialy, ale jedynie dlatego, ze
czujesz sie wyobcowana/poczulas cos nowego.
Wyluzuj, otaczaj sie teraz znajomymi. O nim zapomnij. Nawet Ci przysluge
zrobil

|BTW, jesli nie sprawiloby Ci to trudnosci i np. nie jestes na usenecie od
dawna - czy moglabys zmienic nick'a?)

zdrowki
hania

Egzaltowana kobieta