nie ta grupa ale spytam

11. Data: 2005-12-28 15:52:54

Temat: Re: nie ta grupa ale spytam
Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dos6qo$d53$1@news.onet.pl> nightmen napisał(a):
> Tak siedzac prz kolejnej porcji pierogów pomyślałem że was spytam , bo córka
> mnie męczy okropnie nie ma z was ktoś czytanej książki Quo Vadis
> Sienkiewicza w mp3 tkz audiobooka , a moze wie gdzie znaleśc .
> Pozdrawiam JULIUSZ

Witam

Audiobooka możesz bez problemu znaleźć w sieci eMule. Trzeba
zainstalować program, wyszukać i ściągnąć.

Polecam, bo szkoda czasu na czytanie tego, zwłaszcza jeśli ktoś nie jest
fanem tego typu literatury. A wciskanie na siłę, że "Sienkiewicz wielkim
pisarzem..." itp. do niczego dobrego nie prowadzi.

pozdrawiam
T.N. (po liceum i wyższych studiach dziennych na państwowej uczelni -
gdyby ktoś miał wątpliwości).

12. Data: 2005-12-28 16:42:41

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Wed, 28 Dec 2005 09:02:11 +0100, nightmen napisał(a):
> Jaja sobie robisz?
>
> "Quo vadis" jest lektura w II kl. gimnazjum. Co to jest 600 stron dla
> pietnasto- czy szesnastolatki? Uwazasz, ze to duzo? To 3-4 wieczory
> czytania.
>
> Z takim podejsciem nie masz po co wysylac dziecka do liceum ani na studia.
> Tam to sie dopiero oczy psuja.

Nie tego pytanie sie tyczylo z tego co dane mi bylo zauwazyc :>

13. Data: 2005-12-28 17:12:56

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> napisał w wiadomości

> Nie tego pytanie sie tyczylo z tego co dane mi bylo zauwazyc :>

No i w ogóle NTG, ale popieram Maćka. Wtórny analfabetyzm to u nas coraz
większy problem - wszystko przyjmujemy z tej "Hameryki" bez słowa sprzeciwu,
a to tylko smuci. Jeśli dzieci nie nauczą się, iż książki trzeba czytać i
warto je czytać, to jako dorośli nigdy po nią nie sięgną - bo po co? Lepiej
TV pooglądać, albo w kompie kilku gości "zakilować". No i zapamięta, że od
czytania oczy się psują. Ręce opadają....
Rośnie nam społeczeństwo inteligentne inaczej, a my głaskamy jeszcze po
główkach. Tyle, ze oni będą pracować na twoją emeryturę i oni będą decydować
w rządzie o twoim życiu codziennym.

Pozdrawiam,
Akulka

14. Data: 2005-12-28 18:22:28

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.N." <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> szkoda czasu na czytanie tego, zwłaszcza jeśli ktoś nie jest
> fanem tego typu literatury. A wciskanie na siłę, że "Sienkiewicz wielkim
> pisarzem..." itp. do niczego dobrego nie prowadzi.

O to wlasnie chodzi, przychylam sie do twoich slow:)
Notabene nauczyciele zdaja sobie sprawe z sytuacji i sami proponuja uczniom
obejrzenie filmu (chodza rowniez wspolnie do kina) - nie kazdy trawi dana
tematyke. Przed swietami moja corka miala w klasie wyswietlana Dzume.
Niebawem przerabiac bedzie Wladce pierscieni (nauczycielka celowo wybrala te
pozycje, na zlosc uczniom bo nie chcieli) - corka nie cierpi tego typu
literatury (ja tez) i wiem, ze obejrzy film i to na przymus...aby zaliczyc.
Z l e k t u r, z tego co pamietam, jedynie chetnie czytala (i to
kilkukrotnie) Malego Ksiecia ;)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

15. Data: 2005-12-28 18:27:28

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dos6qo$d53$1@news.onet.pl...
> [...]
> mnie męczy okropnie nie ma z was ktoś czytanej książki Quo Vadis
> Sienkiewicza w mp3 tkz audiobooka , a moze wie gdzie znaleśc .

Ja mam:-) Ja mam!!!
Ja uwielbiam sluchac audiobookow i nie widze w tym nic zlego. Co innego
ogladanie filmu a co innego sluchanie oryginalnego tekstu. Ja ciagle chodze
po domu ze sluchawkami i sprzatam, gotuje, piore....

16. Data: 2005-12-28 19:24:17

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Dec 2005 19:22:28 +0100, Iwona_s napisał(a):

> Niebawem przerabiac bedzie Wladce pierscieni (nauczycielka celowo wybrala te
> pozycje, na zlosc uczniom bo nie chcieli)

No tak, tyle liter... Cieszy tylko to, ze nauczycielce bedzie latwo
odroznic tych, ktorzy czytali, od tych, ktorym udalo sie tylko obejrzec
film.

Ludzie, jak mozna twierdzic, ze sie cos lubi albo nie, jesli sie tego nie
zna?!

Maciek
"Oh gimme, gimme, gimme a beer after midnight"

17. Data: 2005-12-28 19:59:45

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <6...@4...net> Maciek napisał(a):

> Ludzie, jak mozna twierdzic, ze sie cos lubi albo nie, jesli sie tego nie
> zna?!

Czyli wychodzi na to, że wypadałoby znać "wszystko" przynajmniej po to,
aby stwierdzić czy się to lubi albo nie lubi. I jak rozumiem kolega
świetnie zna zarówno genetykę, historię starożytną, farmakologię i
mechanikę kwantową. W każdym razie gratuluję. Wiedzy lub dobrego
samopoczucia ;).

T.N.

18. Data: 2005-12-28 20:56:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, tyle liter...

Nie chodzi o litery, lecz o tematyke. Nie demonizuj.

> Cieszy tylko to, ze nauczycielce bedzie latwo
> odroznic tych, ktorzy czytali, od tych, ktorym udalo sie tylko obejrzec
> film.

Nie rozumiem co tu moze cieszyc. Przerabiales te pozycje jako lekture.
Watpie.
Zauwazylam pewna sklonnosc mezczyzn w kierunku tego gatunku, moj TZ tez do
nich nalezy (nie neguje tego, ich wybor). Plec zenska niekoniecznie (ja i
corka z pewnoscia nie).

> Ludzie, jak mozna twierdzic, ze sie cos lubi albo nie, jesli sie tego nie
> zna?!

No jak to? W tym przypadku sie wie co sie lubi, a czego nie. Chyba, ze
czytasz wszystko co ci wpadnie w rece, bez wzgledu na
gatunek/tresc/zawartosc. Ja nie.

19. Data: 2005-12-28 20:58:04

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Dec 2005 19:59:45 +0000 (UTC), T.N. napisał(a):

> [...]
> świetnie zna zarówno genetykę, historię starożytną, farmakologię i
> mechanikę kwantową. W każdym razie gratuluję. Wiedzy lub dobrego

Czyli jednak rozumiesz roznice miedzy "nie znam", a "nie lubie".

20. Data: 2005-12-28 21:34:07

Temat: Odp: nie ta grupa ale spytam
Od: "Radex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pamietam kto ale ktos napisal "spytaj na grupie dla inwalidów, tam są
niewidomi i .." hehehe niewidomi pewnie odczytaja twoja wiadomosc i
zaraz ci cos wysla :)

i niech czyta ksiazki....3dni i po sprawie i nie zamartwiaj sie tak ze oczy
jej sie popsuja...od kompa i telewizji tez...wiec moze nie powinna ogladac
filmow :D

Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!
Piernikowa porażka.
margaryna
jak sie robi kutie?
Co podaliscie na Wigilie?