Re: niebieska trawa?

Data: 2007-12-18 12:33:35
Temat: Re: niebieska trawa?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Tuesday, December 18, 2007 9:51 AM
Subject: Re: niebieska trawa?

>No dobra. Szkółki sie specjalizują. Każda ma lepszy towar od innej. W
>kazdej mnostwo dziwolagow a ja wciaż nie moge kupic w Polsce milka
>amurskiego ani wiosennego. Moze ktorys ze szkolkarzy podejdzie do tego
>ambicjonalnie i "stanie frontem do klienta".
:)
osobiscie nie lubie nazwy szkolka
i sam robie podzial na producentow orazposredniko
:)
dla producentow tematem jest produkcja czegos w tysiacach sztuk
a z kolei 'dziwolagi' maja swoja wartosc w zakupie
i ciezko byloby sprzedac produkcje w tysiacach sztuk
:)
dziwolagi jest to raczej domena mniejszych producentow
ale tu pewnym problemem jest kwota zakupu
:)
najczesciej minimalna liczba zakupu z jednego taksonu jest 500 szt
jesli jest opcja , ze mozna wziasc mniej tzn jedna paletke
czyli w zaleznosci od wielkosci komor od 84 do 256 szt
to ceny doplaca sie 10 a nawet 20%
:)
a dlaczego upierasz sie,
ze zakup musi byc w kraju ?