niekoniecznie lubczyk

1. Data: 2000-08-21 11:37:19

Temat: niekoniecznie lubczyk
Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna jakiś WYPRÓBOWANY przepis na danie (lub napój) - afrodyzjak ?
Dzięki z góry.
Agnieszka

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-21 11:56:01

Temat: Re: niekoniecznie lubczyk
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Stańczyk <a...@m...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:008601c00b63$f0f79880$8e8d808b@astanczyk...
> Czy ktoś zna jakiś WYPRÓBOWANY przepis na danie (lub napój) - afrodyzjak ?
> Dzięki z góry.
> Agnieszka

Dla chlopca, czy dziewczynki? Jak dla chlopca, to najlepiej mu dosypac
viagry do jedzenia ;) - jedyny znany mi srodek skuteczny (przynajmniej
fizycznie) oparty na dzialaniu fizjologicznym. Potrawy-afrodyzjaki
zawdzieczaja swoje dzialanie raczej podniecajacemu nasza wyobraznie
ksztaltowi i dlatego polecane sa szparagi, pory, ostrygi (nie bede pisal, co
sie komu powinno kojarzyc) albo ryba (dla tych, ktorzy sa wielbicielami
Yossariana ;). Duze znaczenie moze tez miec sposob jedzenia, ale pozwolisz,
ze nie bede wnikal w szczegoly.

Jader

1. Data: 2000-08-21 12:05:13

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, ale chodzi mi raczej o konkretny, sprawdzony przepis, który został
wykorzystany i ... zadziałało. Co do ostryg, to wiadomo, podobnie jak
wszystkie pozostałe "frutti di mare". Szkoda tylko, że jakoś nie występują w
bałtyku, a świeże ciężko sprowadzić z dalszych mórz i oceanów. Nawiasem
mówiąc, czy ktoś zna jakąś fajną knajpkę, gdzie można zjeść potrawy z
"frutti di mare" nie ryzykując zdrowiem (stanem portfela z pewnością,
niestety!) ?
Pozdrawiam smacznie - Agnieszka

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-21 13:32:45

Od: Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Polecam surowy seler w salatce np: seler(starty na grubej tarce lub pokrojony w
cieniutkie slupki a do tego kwasne jablko, orzechy wloskie brzoskwinie lub ananas
a wszystko zalane sosem z jogurtu z lyzka majonezu. Seler po pokrojeniu dobrze
jest zalac syropem z brzoskwini ( z puszki te brzoskwinie). sałatke schlodzic
przed podaniem. seler sprawdzona sprawa choc tak marnie wyglada. Polecam
asia

1. Data: 2000-08-21 14:41:57

Temat: Re: niekoniecznie lubczyk [OT]
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...com.pl...
> [...]
schlodzic
> przed podaniem. seler sprawdzona sprawa choc tak marnie wyglada. Polecam

Ciekawe... Ja slyszalem, ze seler i owszem, w tym kierunku, dziala ale
naciowy (btw, wiem z pewnego zrodla, ze byla to plotka rozpuszczana zartem
przez jednego z duzych polskich hodowcow (tegoz naciowego).

(uwaga strzelam) Na Grzegorza to dziala? ;)

Jader

1. Data: 2000-08-21 14:49:34

Od: Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a i owszem !

1. Data: 2000-08-21 14:56:17

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...com.pl...
> a i owszem !

He, heh, heh! Dieta optymalna wyostrza zmysly i nadaje tajemne szmoce :) A
pozdrów go tam ode mnie.

Jader

1. Data: 2000-08-21 15:13:05

Od: Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest optymalna inaczej! pozdrowie oczywiscie

1. Data: 2000-08-21 16:48:47

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Agnieszka_Sta=F1czyk?= <a...@m...com.pl> wrote:

> Czy ktoś zna jakiś WYPRÓBOWANY przepis na danie (lub napój) - afrodyzjak ?
> Dzięki z góry.
> Agnieszka

Madame de Pompadour karmila ponoc swoich kochankow potrawami z wanilia.
Niestety nie opowie nam o rezultatach.
Prawie na pewno wlasnosci pobudzajace ma ostra papryka i wszelkie ostre
gatunki capsicum. Kapsaicyna, ktora powoduje ich ostrosc nie ulega
podobno przemianie materii i jest wydalana z moczem, drazniac wiadome
narzady. Wyprobowalem wielokrotnie, ale skupiony bylem wowczas raczej
na bodzcach smakowych, wiec nie moge stwierdzic miarodajnie, jak jest
tymi innymi bodzcami.
Mistrz Szekspir daje nam w Makbecie wyklad o pobudzajacym dzialaniu
wina. Wszystko co pisze to szczera prawda.
A wiec zapros chlopaka na wegierski gulasz z czerownym winem, a ptem
daj gruszke z sosem waniliowym. Mysle ze podziala.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-08-22 01:40:05

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Stańczyk wrote:

> Czy ktoś zna jakiś WYPRÓBOWANY przepis na danie (lub napój) - afrodyzjak ?

W polskich warunkach najskuterczniejszym afrodyzjakiem jest zupa
ziemniaczana (lub zbożowa, ew. chmielowa, ale nie na każdego działa :)

można podawać z kolą albo ogórkiem (zależnie czy współkolega lubi
chodzić do pubu czy na piwo:))

Przepis WYPRÓBOWANY miliony razy - zresztą popytaj wśród znajomych :))

> Dzięki z góry.

drobiazg - tylko nie miej do mnie pretensji o konsekwencje :))

sadyl

ciasto z ziemniakow
Jakie garnki?
Optymalne napoje chlodzace