niemożliwy pól głowy po jednym piwie

11. Data: 2010-06-15 18:20:09

Temat: Re: niemożliwy pól głowy po jednym piwie
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jun 2010 20:47:49 +0200, Vet wrote:

>ale w moim przypadku to prawda
>no i wodki mogę wypić znacznie więcej, często po 2 piwach jestem bardziej
>pływający niż po 1/2 0,5

Ale jak to ma sens - pic wiecej zeby czuc mniej ? :-)

Piwo przynajmniej smaczne jest [ale trzeba lubic ten smak]

J.

12. Data: 2010-06-16 06:49:27

Od: jacki <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mal pisze:
> Nie wiem ile w tym prawdy (to tyczy się szczegółów produkcji, więc nie
> ze znajomych mi browarów to wiem), ale podobno dla uzyskania lepszego
> efektu goryczki do piwa dodaje się czasami żółć bydlęcą.
> Wtedy nie dziwiłoby mnie, że tak mocno bolała Cię głowa.

Miejska legenda. Tu masz wyjaśnienie:
http://kopyr.wordpress.com/2010/03/03/kopyr-pogromca
-mitow/
a konkretnie w punkcie "Wielkie koncerny zamiast chmielu do piwa dodają
byczej żółci"

13. Data: 2010-06-16 08:19:23

Od: "Thomas" <t...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"jacki" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]
-mitow/
> a konkretnie w punkcie "Wielkie koncerny zamiast chmielu do piwa dodają

Nie sądzę, by ktoś jeszcze dodawał bydlęcej żółci (na pewno dawno temu robił
tak Żywiec) kiedy to samo można osiągnąć dodając odpowiedniego proszku.

Wogóle powiedziałbym, że to wszystko nieprawda a piwo warzy się właśnie tak
jak w rozdawanych wszędzie przed rokiem reklamówkach Tyskie vademecum piwa -
rzekome autorstwo: Michael Jackson, legendarny koneser złocistego trunku.
Napisałem rzekome, bo znam kogoś kto był zaangażowany przy opracowaniu tego
vademecum.

14. Data: 2010-06-16 09:57:02

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos w tym jest bo mialem kilka razy to samo i to zawsze po piwku z
nalewaka. Znajomy ktory sprzedawal piwko z nalewaka uchylil rabka
tajemnicy i stwierdzil ze on dolewa tylko wody i tak z 1 kegi mozna
wyciagnac 30% gratis.
W lecie piwo jak jest duzy zbyt i nie jest dofermentowane a trzeba
sprzedac i nie ma czasu to fermentacje przyspiesza sie tablica mendelejewa.
:):)

Dlatego pije piwko tylko z puszki nawet w ogrodkach.

15. Data: 2010-06-17 20:00:55

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to od zatok, jak piszą,
co jest prawdopodobne, bo one nie lubią piwa,
to jest mała szansa, że pomoże ci ryż,
zresztą zestawienie ryż, piwo i jakaś zakąska jest dość typowym.

Ale głowa w ten sposub może boleć z innego powodu,
też po piwie, więc po prostu lepiej nie pij piwa.

16. Data: 2010-06-19 16:53:11

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Cze, 08:49, jacki <c...@i...pl> wrote:

> [...]
pyr-pogromca-mitow/
> a konkretnie w punkcie "Wielkie koncerny zamiast chmielu do piwa dodają

To żadne wyjaśnienie. Przypomnij sobie przełom lat 80/90, gdzie w
każdej prawie gazecie w drobnych ogłoszeniach widniało: 'bydlęce
kamienie żółciowe, każdą ilość kupię'.
Czy też wg Ciebie jest urban legend?
Ten kopyr-blogger może być zwykłym piwoszem-smakoszem, ale równie
dobrze może też być pr-owcem u Heinekena. Internet wszystko
przyjmie :-)

mal

17. Data: 2010-06-19 19:10:52

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-14 10:07, Thomas pisze:
> Witam,
>
> Od czasu, kiedy jakieś 15 lat temu drastycznie spadła jakość popularnych
> marek, piwa raczej unikam.
>
> No, ale niekiedy jest tak, że w ogródku po prostu nic innego nie podają
> a ze znajomymi wypadałoby się napić.
> Tak, więc zeszłej soboty wychyliłem szklaneczkę piwa z beczki,

A ja wypiłam TYLKO trzy łyki i zrobiło mi się niedobrze, natomiast
BUTELKOWE (Żywiec) mogę wypić całą butelkę (a nawet dwie:-)) i nic mi
się nie dzieje. Wniosek nasuwa się sam i potwierdza podejrzenie,
że to piwo "beczkowe" jest czymś mocno nafaszerowane.

> Co za świństwo dodają do tego piwa?

No właśnie...

M.

Jaki termometr?