niespodziewane wyniki badań

21. Data: 2015-11-28 22:59:36

Temat: Re: niespodziewane wyniki badań
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-28 o 19:28, Ikselka pisze:

> Wiesz co, może się skuszę... A owoce smaczne? na przetwory też?

Smaczne, jak ktoś lubi soczyste i twarde owoce.
Na przetwory raczej nie.
Nie miałam nigdy tyle owoców, aby nie dało sie tego zjeść w sezonie.
Ponieważ drzewo same nie zrzuca nadmiar owoców, wiec przerywam.
Mam tylko jedną gałąź owocującą na gruszy Fawortyka.

Krycha.

22. Data: 2015-11-28 23:03:32

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 listopada 2015 22:59:25 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> [...]
> Ponieważ drzewo same nie zrzuca nadmiar owoców, wiec przerywam.
> Mam tylko jedną gałąź owocującą na gruszy Fawortyka.

Robiłem próby,europejska na azjatyckiej choruje,a podkładka nie.Azjatycka nie
uodporni europejskiej. Gałąź azjatyckiej będzie zdrowa,podkładka chora.

23. Data: 2015-11-28 23:06:43

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co, może się skuszę... A owoce smaczne? na przetwory też?

Owoce są smaczne.Osy z całego powiatu zlatują się,aby wyrwać kawałek z ust.
Trzeba ukroić plaster gruchy,położyć na stole,jak się zajmą szatkowaniem,
można spokojnie jeść. W międzyczasie przychodzą mrówki i gryzą osy po nogach.
I osy uciekają.

Choinka z Castoramy
ciecie drzew owocowych
Jak spalic liscie ....