Re: niestety i ja

From: "js" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: niestety i ja
Date: 5 Dec 2007 11:06:10 +0100

> dobra, inaczej
>
> nie chce mi się układać z diety, zresztą przy niedoborach spowodowanych
> wypłukaniem nie regeneruje się dietą tylko suplementami
>
> 2x dzien magnez z b6, dodatkowo 2x dzień magnez musujący i ten wapń co masz.
> Jakbyś poczuł że cofa Cię po którymś specyfiku zmniejsz jego ilość. Jakbyś
> miał dużego smaka na wapń to pij częściej.
>
> Do tego kup sobie zincas w aptece, to 3 zł chyba kosztuje, 3x dziennie
> łykaj.
>
> zjadaj 2 pomarańcze / dzień, do tego pij pół litra soku pomidorowego

> [...]
Pomarańcze w sklepach są strasznie syfiaste - nie daje sie tego jeść,
lepsze są mandarynki. Nie wiem czy ta dieta mi pomoże - wątpię - ale
zobaczę, nie potrafie pic soku pomidorowego jest obrzydliwy - za
to moge jesc pomidory. Co do moich oboleń nie jest dobrze, jeszcze
jedna skladowa ktora moge wymienic, to charakterystyczne kłucia,
kłuje mnie prawie ze wszędzie, ale ostatnio czuję wkłójliwy mocny
ból glowy (z parwej strony) czesto tez kluje mnie u podstawy kręgosłupa
Mysle jeszcze ew o powrocie do tego antybiotyku i lykaniu go jeszcze
te 3 tygodnie ale chyba to odlozę - czuje sie jednak na tyle fatalnie
ze z trudem mogę pracować, nie mam tez zbytnio slily z nikim rozmawiać
po prostu przeczekuję. :-(

js