Re: niestety i ja

Data: 2007-12-06 16:31:39
Temat: Re: niestety i ja
Od: "JS" <p...@p...onet.pl>

> Cancer wrote:
>
> i.
>
> dalej nie łapiesz - koleś ma potwierdzoną testami medycznymi aktywną
> boreliozę (dodatnia klasa IgM po ukąszeniu kleszcza i rumieniu), która nie
> została wyleczona. Co więcej jest tu ewidentny błąd lekarza, który
> przepisał 10 dni doxy bodajże 100 jednostek / dzień. I co się dziwić że
> kolesia stawy teraz napieprzają i coraz gorzej się czuje, jak trafił na
> lekarza przygłupa?

Nie napieprzają mnie stwy - juz mowilem - miesnie i nie napieprzają
tylko czuje ze są jakies dziwnie obolale (jakby podgrzane
w mikrofalowce) zwlaszcza rano po obudzeniu. Dalej - to co ja mialem
to nie byl rumien, byl to chyba jakis slad po ugryzieniu czegos -
lazilem po tych zapajeczonych krzakach i napewno przywloklem
rózne swinstwa (wtedy obok kleszcza mialem sporo sladow jakby ugryzien
czegos innego - nie byl to rumien) Pozatym nie mialem dodatniej klasy IgM
tylko pozytywną elise i pozytywnego rt - pcra. To raczej nie borelka
- mniej hipohondryczny koles niz ja moglby prawdopodobnie to olać
i tylko czasem zastanowic sie czemu go cos tak rano boli albo
ze jakis slaszy jest ostatnio. Wyjasniam gwoli wyjasnienia (coś mi sie
wogole wydaje ze pisanie ne grupy mi zle robi zaprzepascilem swoj
wlasny glos/styl i popisuje sie schematami jakich wyuczylem sie
w bladym ogniu itp jeszcze gorsze. Muszę sie zebrac na krytyke wlasnej
osoby :( Musimy aktywowac wewnetrzne krego bo bedzie zle - jak to mowią ;-)

pzdr JS