Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie

Data: 2004-03-12 21:08:23
Temat: Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>
news:23b7.000008dc.40521de6@newsgate.onet.pl...
> Użytkownik "darek miauu" <t...@W...gazeta.pl>

> 1)
> Moja odpowiedź dla ksRobaka (w wątku "kobieta Ładna")
> nie dotyczyła problemów ewolucji ale problemów męskiego
> narcyzmu (oczywiście nie mam tu na myśli ksRobaka, którego
> skromność i nieeksponowanie siebie jest powszechnie znane)
>
> 2)
> Pani Zenia niekoniecznie musi spodobać się ksRobakowi - zresztą
> niech sam się wypowie - być może jej uzębienie okaże się jednak
> problemem nie do ominięcia w sytuacji gdyby chciała przekazać
> [...]

LOL hehe ;)
Czy Ty wiesz vonBraun że piszesz teksty jakbyś był erotomanem
i poza przekazywaniem swoich genów praktycznie nie dostrzegasz
całej swery współżycia społecznego? hehe
z takiego banalnego tekstu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kobieta ładna to ta której ja się podobam :o) [ksRobak]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wyprodukowałeś całą teorię ewolucjii.
tak,tak
już małym dziewczynkom mówi się, że są ładne gdy się usmiechają
a brzydkie gdy grymaszą, więc analogiczne do tych trochę większych
dziewczynek: gdy im się podobam to się uśmiechają czyli są ładne
gdy warczą i wykrzywiają mordki to są brzydkie. Gdzie Ty tu
dostrzegasz sąsiadkę bez zębów i gotowość do kopulacji??
I to szczególnie w takich ciężkich czasach gdy utrzymanie dziecka
kosztuje fortunę więc seks bez zabezpieczenia to totalna głupota
i sprzeniewierzenie się ewolucji?? :-)
PS. kogo było by stać na płacenie setek alimentów?? :o)
\|/ re: