Re: 'niewieczna' Przyjaźń

From: "Elle" <v...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 'niewieczna' Przyjaźń
Date: Sun, 30 Mar 2003 19:51:36 GMT

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości
news:b67gn2$ppg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> fantastycznie sparafrazowałaś moje słowa ;)

To dlatego, że napisałaś że wierzyłaś w to 'do teraz', czyli przypuszczam że
ktoś lub coś/ jakaś sytuacja zmieniło Twój pogląd na ten temat. A moim
zdaniem niesłusznie :-)

ale wolałabym żebyś
> ustosunkowała się do drugiej części mojej wypowiedzi :] o tym że skoro się
> zmieniamy etc.
> ok? :)

Ok :-)
Wiadomo - zmieniamy się, ale przyjaźń, jeśli jest prawdziwa (podobnie z
miłością), nie kończy się z tego powodu. Miłość i przyjaźń opierają się
bowiem m.in. na akceptacji (akceptuję drugą osobę taką jaka jest, akceptuję
też to jak ta osoba się zmienia), a jeśli zmiany są tak drastyczne, że nie
jestem w stanie ich zaakceptować (albo odwrotnie - ta osoba
moich), -miłość/przyjaźń się kończy. Oznacza to, że nie była prawdziwa.
M.in. z tej prostej przyczyny, że nie wytrzymała próby czasu.
Pozdrówki, Elle.