nieżyt gardła czy krzywa przegroda nosowa

21. Data: 2011-01-26 12:45:44

Temat: Re: nieżyt gardła czy krzywa przegroda nosowa
Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

"Tułmacz" <Tułmacz4uinglish@wp.pl> wrote in message
news:ibgb5j$os2$1@news.onet.pl...

> W Krajmedzie mają kamerę, nagrywają i potem po koleji odtwarzają, cofają,
> wyjaśniają itd.
> Należy umówić się do dr Krajewskiego na wstępną wizytę i powiedzieć że chcesz
> operować przegrodę. Po wstępnym badaniu (rynoskopii) robią ci rynomanometrię i
> skierują na tomografię. Jak wiesz co i jak możesz się zastanawiać czy, gdzie i
> za ile to robić

OK - byłem. Doktor OK - widać że ma doświadczenie, niejedno gardło,
nos czy uszy widział.

Sam endoskop to jednak żadna rewelacja, fakt, że spięty z monitorem, ale
jednak na sztywnym pręciku - najnowsza technologia to to nie jest, ale
widać przyzwoicie.

Ale na plus na pewno że doktor dość dokładnie omawia zrobione zdjęcia.
Na tyle, na ile pozwoli mu czas - wizyta - 20 minut ;) i następny pacjent.

Pozdrawiam,
Aleksander.