Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

151. Data: 2019-05-12 20:09:31

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-12 12:47, Trybun wrote:

> Teoria spiskowa, myślę że wysnuwana przez samych rządzących. Nie
> potrafią mądrze i sprawiedliwie rządzić to oczywiście nie ich wina,
> piach w tryby sypią im jakieś mityczne niejawne siły zła.

własnie

https://wolna-polska.pl/wiadomosci/o-tym-rockefeller
-soros-jaruzelski-obalili-komune-polsce-2017-02

//i odpowiedz sobie sam, czy te kolejne etapy realizowali amatorzy, albo
woluntariusze?

152. Data: 2019-05-12 20:13:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-12 12:48, Trybun wrote:

> Niestety właśnie na to wygląda. Zdaje się Polska wolnym i suwerennym
> krajem była, ale baardzo dawno temu.

To prawda, ale niektórzy nadal nie chca o tym wiedzieć.

//chociaż, istnieje coś takiego jak: 'organizacja bez organizacji'.
https://www.youtube.com/watch?v=1DC4ohipNkA

153. Data: 2019-05-12 20:17:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-12 12:49, Trybun wrote:

> Obawiam się że nie tylko w Polsce ale w większości Europy i świata
> zasady inkwizycji nadal mają się dobrze. Jednym słowem - i w
> teraźniejszości nie ma miejsca na indywidualizm. Przytoczysz na
> egzaminie prawdę i fakty to go zwyczajnie nie zdasz i w konsekwencji
> jesteś wyklęta.

ale, przynajmiej istnieje możliwość przekazywania wiedzy w tzw.
'podwójnym obiegu' :)

154. Data: 2019-05-12 20:19:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-12 12:50, Trybun wrote:

> Ale z kim, pokaż choć jednego kandydata który naprawdę będzie
> reprezentował nasz Polaków interes w Unii. Przecie prawie wszystko ich,
> tych kandydatów, znamy jak zły szeląg. Dotychczas nie robili nic dobrego
> to teraz mamy liczyć że przejdą jakąś metamorfozę?

Nowa twarz, typuje, że to jest 'polski Farage'.

https://www.youtube.com/watch?v=O_UQBn1EErM

155. Data: 2019-05-12 20:22:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-12 12:50, Trybun wrote:

> Obawiam się że to nie media kreują tą groteskową sytuację w jakiej się
> znajdujemy. Coś nam wyraźnie przeszkadza prowadzić politykę taka jak
> choćby Czesi czy Słowacy, myślisz że to "Wprost", "Fakty" albo
> "Rzeczpospolita" są przyczyną?

ale, ta groteska, tylko w mediach i to na potrzeby propagandy wewnętrznej.

//dodał bym Węgry.

156. Data: 2019-05-12 20:27:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-12 12:52, Trybun wrote:

> Paradoks, ale to właśnie dzięki tej Federacji Obywatele mogą się czuć
> bezpieczniejsi. Myślisz że jestem odosobnionym Polakiem w strachu przed
> naszymi władzami?

nie ma czegoś takiego jak 'nasze władze' a wkrtótce będzie europejska armia.

//powtórzy sie operacja 'Dunaj', z 68', ale tym razem, pod kryptonimem
'Wisła'.

157. Data: 2019-05-14 10:35:53

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2019 o 19:56, Ilona pisze:

> i jeszcze tło historyczne:
> https://wolna-polska.pl/wiadomosci/o-tym-rockefeller
-soros-jaruzelski-obalili-komune-polsce-2017-02

A Kaczyńscy w sporze z Wałęsą którzy z nich obalili PRLowski komuszyzm.

158. Data: 2019-05-14 10:36:27

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2019 o 20:13, Ilona pisze:

> To prawda, ale niektórzy nadal nie chca o tym wiedzieć.
>
> //chociaż, istnieje coś takiego jak: 'organizacja bez organizacji'.
> https://www.youtube.com/watch?v=1DC4ohipNkA

Niby kto nie chce, a pyta się kto Kowalskiego o zdanie w tej kwestii?

159. Data: 2019-05-14 10:37:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2019 o 20:17, Ilona pisze:

> ale, przynajmiej istnieje możliwość przekazywania wiedzy w tzw.
> 'podwójnym obiegu' :)

Niestety nie - najprostsza sprawa - ubiegając się o miejsce pracy nie
możesz pokazać alternatywnego dyplomu, który zdobyłaś na uczelni
funkcjonującej w "drugim obiegu".

160. Data: 2019-05-14 10:38:34

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2019 o 20:19, Ilona pisze:

> Nowa twarz, typuje, że to jest 'polski Farage'.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=O_UQBn1EErM

Albo Mikke. Poza początkiem jakoś w sensie pozytywnym o panu Januszu
cicho. Mało tego - tak mu się w tej "znienawidzonej" Unii spodobało że
podobno znowu kandyduje.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"