Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

311. Data: 2019-06-06 11:53:26

Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2019 o 23:54, Ilona pisze:

> Może to ze względu na zagrożenie pożarem?

Nie, wyraźnie pisze - "teren prywatny, zakaz wstępu".

312. Data: 2019-06-06 11:54:18

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2019 o 23:58, Ilona pisze:

> Po to własnie 'wynaleziono' demokracje, aby garstka cwaniaków rządziła
> większością.

A nie przypadkiem powinno to polegać na rządach większości? Oczywiście
"rządy" to nie coś w stylu narzucanie mniejszościom swoich wartości.

313. Data: 2019-06-06 20:27:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2019 o 11:48, Trybun pisze:

> E tam, odstrzał to chyba przesada,. Nie wiem co ten pan proponuje, ja
> natomiast zacząłbym od wprowadzenia odpowiedzialności za to co robią
> politycy.

Politycy nie bez powodu mają immunitet. Owszem, warto dyskutować na
temat zakresu immunitetu, ale trzeba zdawać sobie sprawę skąd się wziął
i dlaczego.
Nie podejrzewam cię, żebyś wiedział takie rzeczy.

> Nie, nie teoretyczne stawianie przed 'trybunałem stanu", czyli
> kolesi wybieranych przez potencjalnych oskarżonych a przed prawdziwym
> Trybunałem Ludowym, czyli organem powoływanym

Przez kogo?

> z normalnych ludzi na czas
> trwania konkretnej sprawy.

I kto będzie decydował kto jest normalny? Ci co powołują?

Gdybyś uczył się historii to byś wiedział, że takie "sądy" już istniały.
Również w naszym kraju po wojnie. A skoro się nie uczyłeś, to i wniosków
nie potrafisz wyciągnąć i wydaje ci się, że wymyśliłeś coś nowego. Nie
wymyśliłeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

314. Data: 2019-06-06 20:42:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2019 o 11:50, Trybun pisze:

> No, oficjalnie mieliśmy wtedy 'białą kartę", czyli reset od którego
> mogliśmy zaczynać wszystko od nowa. Pytanie tylko na ile prawdziwa jest
> taka wersja? Na ile mocodawcy "S"

Jacy znowu mocodawcy? Ja pierdolę...

> byli bezinteresowni w jej wspieraniu?

Jak można być tak tępym i nie znać historii własnego kraju?

Wsparcie z zachodu było. Ale nie w postaci broni i amunicji tylko np.
poprzez przysyłanie powielaczy, dofinansowywanie represjonowanych ludzi itp.

Warunkiem, że będzie jakiekolwiek wsparcie było to, że nie będzie
przemocy, podkładania bomb i zamachów. I strona opozycyjna się na to
godziła. Gdyby się nie zgodziła, to nie dostaliby żadnego wsparcia.
Oczywiście były radykalne odłamy w opozycji, ale na szczęście byli w
mniejszości.

Nikt nie miał złudzeń, że zachód wspiera różne opozycje w różnych
państwach w różny sposób. Również w sposób militarny dozbrajając
nieoficjalnie bojówki. U nas, ze względu na położenie geograficzne takie
wsparcie militarne nie wchodziło w grę. Zachód to nie debile i
wierchuszka ZSRR to też nie debile. Szybko by się dowiedzieli, że tzw.
zachód wspiera militarnie opozycję w Polsce, takich rzeczy nie da się
ukryć. Ostatnie co było potrzebne zachodowi to otwarty konflikt
militarny z ZSRR.

> Doświadczenie życiowe uczy że nie ma nic za darmo, a tu by miała być
> taka anomalia w stylu możeta robić co chceta?

No i nie było za darmo. Wsparcie było za to, że nie zaczęli do
PZPRowskiej władzy strzelać i podkładać bomb. ZSRR szybko by z tym
zrobiło porządek i umocniło swoją pozycję i wpływy jeszcze bliżej
zachodniej granicy.

Że też trzeba takie rzeczy dorosłym ludziom tłumaczyć. Żenujące.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

315. Data: 2019-06-07 04:45:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-06 11:47, Trybun wrote:

> Może więc hasło "schowaj babci dowód" aby bezmyślnie nie głosowała na
> niegodziwców ma sens?

Króla trzeba wybrać!

Karol XVI Gustaw,
https://pl.wikipedia.org/wiki/Karol_XVI_Gustaw

po prapra... babce Krystynie Wazównie,
https://pl.wikipedia.org/wiki/Krystyna_Waz%C3%B3wna

jest w prostej linii spadkobiercą Korony Rzeczypospolitej.

316. Data: 2019-06-07 04:46:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-06 11:48, Trybun wrote:

> [...]
> kolesi wybieranych przez potencjalnych oskarżonych a przed prawdziwym
> Trybunałem Ludowym, czyli organem powoływanym z normalnych ludzi na czas

W Irlandii pomoglo.

317. Data: 2019-06-07 04:51:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-06 11:50, Trybun wrote:
> [...]
eller-soros-i-jaruzelski-obalili-komune-w-polsce/?cn
-reloaded=1

> [...]
> Doświadczenie życiowe uczy że nie ma nic za darmo, a tu by miała być
> taka anomalia w stylu możeta robić co chceta?

Posłuchaj 10 minut, to przestaniesz miewać jakiekolwiek złudzenia.

https://www.youtube.com/watch?v=3Q__5mK_dQU

318. Data: 2019-06-07 04:56:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-06 11:53, Trybun wrote:

> Zdaje się że do wszystkiego możemy dojść tylko drogą ewolucji. Próby
> szybszych/gwałtowniejszych zmian zdają się takie procesy tylko spowalniać.

Zdaje się, że srodki dyplomatyczne zostały juz wyczerpane?

//pozostaje argument siły:

The slave fortress of Lomboko "does not exist"
Captain Fitzgerald.
https://www.youtube.com/watch?v=LmRyIrkDy40

319. Data: 2019-06-07 05:00:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-07 04:56, Ilona wrote:

> Zdaje się, że srodki dyplomatyczne zostały juz wyczerpane?
>
> //pozostaje argument siły:
>
> The slave fortress of Lomboko "does not exist"
> [...]
to ten rodzaj 'dyplomacji'
https://youtu.be/LmRyIrkDy40?t=204
//ktoś to musi w końcu w tej Koreii zrobić.

320. Data: 2019-06-07 05:06:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-06 11:53, Trybun wrote:

> Nie, wyraźnie pisze - "teren prywatny, zakaz wstępu".

Przecież żartuje.
Gdyby było napisane: Wstęp wzbroniony! Lasy Państwowe, to nikt by tego
nie respektował.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"