Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

431. Data: 2019-06-27 05:10:24

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-26 19:45, Trybun wrote:

> [...]
> siebie ziemi. Tak więc nie ma mowy o jakichś próbach skłaniania ludzi do
> pozbywania się ziemi. Jak dla mnie jest to nie tylko głupia polityka ale
> nawet wielce szkodliwa - ja płacę podatki na jakąś łajzę która w swoim
> utrzymywanym m.in przeze mnie lesie wiesza tabliczkę z napisem "zakaz
> wstępu", to jest zwyczajnie chore.
>
> Słyszałaś o bałtyckim dorszu? Podobno polscy rybacy apelują na forum
> europejskim o całkowity zakaz połowów tej ryby na Bałtyku. Oni w zamian
> za odpowiednie rekompensaty przyrzekają że na jakiś czas skończą z

Dokładnie tak!

Już w 1941, Altierro Spinelli pisał, że: "Samowystarczalność
gospodarcza, to źródło faszystowskich reżimów.

432. Data: 2019-06-27 05:30:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-26 19:47, Trybun wrote:

> [...]
> ponieważ  fabryka z reguły to tzw dobro wspólne. Po prostu bez udziału
> innych tzw właściciel nawet nie byłby w stanie postawić samych fundamentów.
>
> Coraz mniej rozumiem tego Marksa w twoim wykonaniu. Jaka "burżuazja"?
> "Prawo do lenistwa" - ok - przecie człowiek nie rodzi się po to aby
> przypier*ać jak osioł. Na zaspokojenie własnych i ew rodziny potrzeb nie
> musi sobie rąk wyrywać.
>
> Tak, miałabyś swoją 'katolicką naukę" gdyby nie październik 1917 roku..
> Ile ofiar ile krwi musiało popłynąć aby bydło wreszcie pojęło że życie

Chodzi o 'burżuazje' w śród robotników, czyli o robotników
wykształconych i rozumiejących rzeczywistość.

I nie chodziło o to aby przypierdalać jak osioł,
ale o to by wykształcony robotnik u Forda na taśmie, mógł za 3
miesięczną, słownie, (trzy miesięczną), pensje kupić nowy samochód,
który sam współprodukuje, (czy dzisiaj gdzieś tak jest?),
że nie wspomne o kształceniu dzieci, czy kupnie domu.

Rewolucja w Rosji 'wybuchła' 50 lat po tym jak powstała partia
'Zentrum', to jest, dwa pokolenie później.

Rewolucje w Rosji przeprowadzili _zawodowi_ rewolucjoniści, wbrew woli
ludu, za niemiecki 'złoty pociąg', który przyjechał wraz z tow. Leninem
do Petersburga, przez Danie, Szwecje i Finlandie.

Po tym, jak skończyło się owe złoto, zastawili Krym, słynny projekt:
'Nowa Kalifornia'.

https://www.youtube.com/watch?v=ZFunccG_C7E

//do dziś elity amerykańskie mają hipoteki na cały Krym.

433. Data: 2019-06-27 05:35:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-26 19:48, Trybun wrote:

> [...]
> polowania i wędkarstwo na Syberię. Całe szmaty przestrzeni na których
> nie sposób zobaczyć tak znanej dzisiejszym Polakom tabliczki z napisem
> "teren prywatny ZAKAZ wstępu".  I sorry, pomyliłem persony - pisząc o
> Chodorkowskim miałem na myśli Romana Abramowicza, bo on właśnie mi się
> kojarzy z carem Syberii.
>
> A Chodorkowski ma się nie najgorzej - swoje odsiedział i żyje na
> uchodźstwie z majątku który zgromadził.  Ruskie prawo , podobnie jak
> polskie nie praktykuje konfiskaty mienia skazanych złodziei. W takich
> USA gościu dzisiaj mieszkałby pod mostem.

i po co te tabliczki na Syberii?

//wkrótce zobaczysz, kto bedzie kupował te działki, w ramach realizacji
programu "pasa i szlaku".

434. Data: 2019-06-29 12:26:01

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 04:54, Ilona pisze:

> Zapewniam, że było zupełnie inaczej, przynajmiej od 500 lat.
>
> https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=1200
>
> //jest też o Australii.

Jasne że jest inaczej - tubylcy nie mieli nic pozytywnego z życia pod
dyktatem wielkiego białego pana.

W jakim sensie o Australii? Jakieś zaprzeczanie że Aborygeni byli
poddawani eksterminacji?

435. Data: 2019-06-29 12:26:30

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 04:59, Ilona pisze:

> Nie rozumiesz w jakich okolicznościach Urban to powiedział?
>
> Rynek wewnętrzyn, kontrolowany przez państwo, został wyłączony z
> łańcucha przepływu torawów i usług.
> To tzw. 'ludzie', zaczeli wymieniać się na zasadzie, towar za towar,
> czy usługi.
>
> //i z tego powodu te słowa: "rząd się sam wyżywi".

Akurat ja to doskonale rozumiałem - to permanentnemu strajkowi Polacy
zawdzięczali puste półki, a rządowi wisi upodobanie do odmrażania sobie
uszu na złość władzy.

436. Data: 2019-06-29 12:27:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 05:01, Ilona pisze:

> Ba, od pewnego czasu, wiekszość wyborców głosuje nie 'za', tylko
> 'przeciw', komuś, lub czemuś.

Wygląda na to niestety że wszelakie wybory w współczesnych krajach
"demokratycznych" na tym właśnie polegają. Mało tego - taka praktyka
władzy gwarantuje zainteresowanym wręcz nieograniczony czas pobytu przy
korytach.

437. Data: 2019-06-29 12:29:08

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 05:06, Ilona pisze:

> Komuniści w Niemczech, w 1870, także głosowali na partie 'Zentrum'.
>
> //po tych wydarzeniach, gdy ruch komunistyczny podzielił się, Marks
> dostał wylewu.

E tam, nawet do współczesnych wyborów można mieć duże uwagi, a co
dopiero do tych w IXX wieku. Wtedy wygrywał ten co miał kasę. Naprawdę
sądzisz  że fabrykanci i inni posiadacze oddali by wpływy i majątki bo
większość wyborców wybrała inne porządki?

438. Data: 2019-06-29 12:29:45

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 05:10, Ilona pisze:

> Dokładnie tak!
>
> Już w 1941, Altierro Spinelli pisał, że: "Samowystarczalność
> gospodarcza, to źródło faszystowskich reżimów.

To może warto by się zastanowić nad takim systemem u siebie.. Bo Polska
samowystarczalność w praktycznie każdej dziedzinie  jest w opłakanym
stanie. Ile można ciągnąć sytuację gdy nie za towar płacimy a za samo
utrzymywanie czegoś co nie przynosi zysków..

439. Data: 2019-06-29 12:31:20

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 05:30, Ilona pisze:

> [...]
> 'Nowa Kalifornia'.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=ZFunccG_C7E
>
> //do dziś elity amerykańskie mają hipoteki na cały Krym.

No nie wiem, czy te idee nie zakładały powszechnej edukacji? Z czego
więc ta burżuazja, ci wybrańcy, ta elita? Przypuszczam także że Marks
nawet nie myślał aby lepiej uposażać kogoś kto autentycznie wyróżniał
się z tłumu, bo marzył o systemie który raz na zawsze przestanie dzielić
ludzi.

Nie wiem ile wynosi "średnia" zarobków w Chinach, wiem tylko że auto
klasy Matiza kosztuje tam w przeliczeniu trochę poniżej 10 000zł. Z
drugiej strony nie sądzę aby średnia była tam mniejsza niż w Polsce, tak
więc możemy przyjąć że w Chinach pracujący jest w stanie kupić nowe auto
za pieniądze zarobione w wymienionym czasie.

To raczej zgraja z całego świata próbowała obalić Rewolucję. Na całe
lata po jej wybuchu imperialni nadal usiłowali ją obalić. Wiesz że po
przegranej wrześniowej batalii polscy lotnicy w Francji dostali zimowy
sprzęt do walki z sowietami w Karelii? Hitler u granic Francji a ci
szykują się na wojnę z sowietami...

440. Data: 2019-06-29 12:31:42

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 05:35, Ilona pisze:

>  i po co te tabliczki na Syberii?
>
> //wkrótce zobaczysz, kto bedzie kupował te działki, w ramach
> realizacji programu "pasa i szlaku".

Odbijam pytanie - a po co w Polsce?  Pospekulować możemy, ale tak
naprawdę liczy się tylko stan faktyczny. A ten wygada w Rosji zupełnie
inaczej niż w Polsce., gdzie to szarańcza pustoszy wszystko.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"