Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

51. Data: 2019-04-26 16:24:58

Temat: Re: niowych dni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Nadzieje, czyli co. Został kiedykolwiek przyłapany na deklaracji że
> walczy czy będzie walczył z systemem, a on tej walki zaniechał? Sprawa
> wygada mniej więcej tak że różni krzykacze w stylu KPNu identyfikowali
> się z Wałęsą, zapominając że on nigdy nie wtórował im w tym ich "precz z
> komuną".

Oczywiście, że wtórował - i CHCIAŁ być kreowany na przywodcę.
Czytaj w linku - ,,"moje nazwisko dawno nie chodziło" !!!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

52. Data: 2019-04-26 17:47:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 07:18:50 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Masa nic tu nie miała do roboty. Cybernetyka społeczna precyzyjnie
> wykreowała 'przywódce', który miał mieć z góry ustalone cechy.

Czasem masa nie jest taka ciemna i "ma nosa".
Np. ewidentnie odrzuciła Korwina jako związanego z klasycznym liberalizmem.

53. Data: 2019-04-26 19:33:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-26 17:47, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Czasem masa nie jest taka ciemna i "ma nosa".
> Np. ewidentnie odrzuciła Korwina jako związanego z klasycznym liberalizmem.

Ale, żeby aż taką przewage?
Nawet Piłsudski takiej nie miał.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_
Polsce_(wyniki)#Wybory_1990

W nastepnych wyborach, decydowały pojedyncze procenty.

//a w 90-siątym Korwin nie uczestniczył

54. Data: 2019-04-27 09:16:50

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2019 o 21:07, XL pisze:

> KAPUSIEM! Kapuś to zdrajca.
> Nadawanie do żydokomuszego SB na kolegów to kolaboracja z agresorem.
> Co Ty gadasz?!

Nieprawda! Kapuś/donosiciel nie musi być zdrajcą a tym bardziej nie są
to postacie tożsame z definicji. "Żydokomuszego", no no, ów dodatek
brzmi jeszcze gorzej niż samo SB.

Nic nowego, ja przeważnie zawsze o faktach i stanie na nich opartym.

55. Data: 2019-04-27 09:17:55

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2019 o 02:15, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ja już nie pamiętam, kto to powiedział - Matołuszek czy Zdradziu?
> Możesz mi Trybun przypomnieć, jak jesteś oblatany w te klocki?
> W każdym razie obaj są ulepieni z tej samej marnej gliny.

Ze wstydem muszę przyznać że w swoim czasie tą łajzę jeszcze wspierałem,
żyjąc w złudzeniu że ma on coś wspólnego z lewicą. Chodzi o Kwacha.

56. Data: 2019-04-27 09:19:58

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2019 o 07:39, Ilona pisze:

> ale z która komuną?
> Wtedy, tzw. Europe Zachodnią opanował już nowy marksizm, który w
> ramach operacji 'transformacja', pochłonął większośc krajów tzw.
> demokracji ludowej.
> //tu szczególy jak rozpoczeła sie 'operacja transformacja' w latach
> 60-dziesiatych:
> https://youtu.be/fmHTbYfQSlQ?t=3215
>
> --

Z tą pseudo, czyli PRLowską.

Marksizm jest jeden, bez rozdziału na nowy czy stary.

57. Data: 2019-04-27 09:20:23

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2019 o 16:24, XL pisze:

> Oczywiście, że wtórował - i CHCIAŁ być kreowany na przywodcę.
> Czytaj w linku - ,,"moje nazwisko dawno nie chodziło" !!!

Chcieć to może każdy. Przypomnij mi publiczną wypowiedź Wałęsy, w której
żąda bądź deklaruje swoja walkę z systemem obowiązującym w PRL.

58. Data: 2019-04-27 14:28:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 09:17:51 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Ze wstydem muszę przyznać że w swoim czasie tą łajzę jeszcze wspierałem,
> żyjąc w złudzeniu że ma on coś wspólnego z lewicą. Chodzi o Kwacha.

Jak było głosowanie Wałek vs. Kwach to myślę, że Kwach był chyba jednak
mniejszym złem. Przynajmniej wiadomo, z kim się miało do czynienia.

Miałem w 1995 co prawda znacznie niższe pobudki, bo byłem młodym studentem
gówniarzem, który w ZSyP-ie odkrył na krótko rurociąg jabola finansowanego
przez pożyczkę moskiewską i wkręcił tam swój kurek na jakiś rok lub dwa, ale
patrząc z obecnej perspektywy popełniłem znacznie mniejszy błąd dając kreskę
na OleOlek, niż gdybym głosował na Bolka.

59. Data: 2019-04-27 17:54:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Nieprawda! Kapuś/donosiciel nie musi być zdrajcą

No nie musi. O ile nie kapuje dla OKUPANTA.

Masz niezłe sito do ,,faktów".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

60. Data: 2019-04-28 00:17:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Chcieć to może każdy. Przypomnij mi publiczną wypowiedź Wałęsy, w której
> żąda bądź deklaruje swoja walkę z systemem obowiązującym w PRL.

https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/1285332,M
y-narod---historyczne-slowa-Lecha-Walesy-w-amerykans
kim-Kongresie

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"