Re: no i jak ja mam to zrobić?

Data: 2004-07-16 16:28:11
Temat: Re: no i jak ja mam to zrobić?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net>

Dnia 16.07.2004 09:04, Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:

> Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...net> napisał
> w wiadomości news:40f6dc3a$1@news.vogel.pl...

> Przyznaj, że czekaliście na to niecierpliwie obgryzając paznokcie ;)
Teraz to dopiero zaczniemy je obgryzać na całego ... zastanawiając się
jakie zadasz kolejne pytanie ;-)

> Stolarze pomyśleli i mówią, że zrobią, no problem.

> Szczegółów jeszcze nie ustalaliśmy, ale stolarze są pomysłowe
> chłopaki, coś wykombinują.

A jeszcze jedno - skoro lustro będzie przesuwne po półce/pod półką to...
niech pomyślą też jak umieszczą dolne prowadniki. Bo chyba nie będzie
się to kolebało wisząc wyłącznie na górnych wózkach ?

> One będą generalnie schowane za drzwiami, więc dam sobie trochę na
> luz.
No co Ty ? Hanka, Ty dasz na luz ? Nie poznaję Cię ;-) ROTFL

> W rogu przy
> drzwiach wejściowych ma być w przyszłości klawiatura od alarmu -
> myślisz, że te 40cm wystarczy dla swobodnej obsługi?

W firmie jest niemalże w samym narożniku przy wejściu i jest OK z
obsługą - przy założeniu, że klawiatura do alarmu będzie standardowa a
... znając (trochę) Ciebie to zaczynam w to powątpiewać ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl