no nie moge:-/

171. Data: 2005-09-08 20:27:40

Temat: Re: no nie moge:-/
Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:dfq52q$t9s$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:dfnj8n$2em$1@inews.gazeta.pl>

> Nie rozumiem. Nie ma wtedy zajęć w szkole???

Nie ma :)
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

172. Data: 2005-09-08 20:37:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:hf1bc9nxbvs6$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.go
v>
puchaty <p...@b...pl> pisze:

> Jeden miał trzy, ale się osmolił :-(

Osmolił? To chyba eufemizm ;-)

--
PozdrawiaM

173. Data: 2005-09-08 20:40:06

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dfph2e$9nb$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> ze znanych mi "rozwodnikow" wiekszosc to sa "proste"
> przypadki.

Znaczy się ot tak z nudów się porozwodzili?

--
PozdrawiaM
[zaczyna mi Dariuszem Drzewieckim zalatywać]

174. Data: 2005-09-08 20:43:42

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dfpc9m$hho$1@inews.gazeta.pl>
Sowa <m...@w...pl> pisze:

> Grzech to występek przeciwko własnemu sumieniu - tak w skrócie,
> więc nie ma możliwości zgrzeszyć osoba, której system moralny nie
> obejmuje pewnych zachowań jako niezgodnych z jej sumieniem.

Zaraz, zaraz. Czyli jeśli zabójstwo nie stoi w sprzeczności z moim
sumieniem, to znaczy, że wg KK nie popełnię żadnego grzechu zabijając np.
swoją teściową?

--
PozdrawiaM

175. Data: 2005-09-08 20:50:34

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43209d6f$1@news.home.net.pl>
@nn <ann@post> pisze:

Nixe:

> Nie ma :)

Czyli te rekolekcje trwają całymi dniami?
Przepraszam, może pytanie jest debilne, ale nie mam o tym pojęcia, a wydaje
mi się to co najmniej dziwne zważywszy na to, co napisałam wcześniej, a
mianowicie, że kiedyś na rekolekcje chodziło się popołudniami i nikt nie
odwoływał zajęć. Czy coś się zmieniło w tych praktykach?

--
PozdrawiaM

176. Data: 2005-09-08 21:08:31

Od: "Nieradek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

miranka <a...@m...pl> pisze:

> Nie rozumiem. Nie ma wtedy zajęć w szkole???
> Za "moich czasów" na rekolekcje chodziło się popołudniami.
> Nikomu do głowy nie przyszło, żeby zawieszać z tego powodu lekcje.

Ale teraz tak wlasnie jest. Nawet w Gdyni ;-)

Kasia

177. Data: 2005-09-08 21:08:33

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> odwoływał zajęć. Czy coś się zmieniło w tych praktykach?

Zmieniło. Teraz chodzi się rano, a popołudnie jest wolne ;-)
Skończyłaś szkoły przed wprowadzeniem religii do szkół?
Bo ja pamiętam, że w klasie maturalnej miałam 3 dni wolnego, tak ni z
tego ni z owego ;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

178. Data: 2005-09-08 21:11:47

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4320a380$0$6499$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Zmieniło. Teraz chodzi się rano, a popołudnie jest wolne ;-)

Przecież to jakieś chore jest :-/

> Skończyłaś szkoły przed wprowadzeniem religii do szkół?

Tak. Rok, w którym szłam na studia, był pierwszym, w którym wprowadzono
religię do szkół.
Tak mi się przynajmniej wydaje, bo w ogólniaku ludziska chodzili na religię
jezzcze do swoich salek katechetycznych.

--
PozdrawiaM

179. Data: 2005-09-08 21:16:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dfq7j9$2j60$1@news.mm.pl...

> Znaczy się ot tak z nudów się porozwodzili?

z argumentu "kazdy sie moze pomylic" :)

iwon(k)a

180. Data: 2005-09-08 21:17:02

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Sep 2005 22:23:40 +0200, Nixe napisał(a):

> Z podstawówki?? Przecież to się w szkołach średnich wypełniało (i jak
> mniemam chodziło głównie o punkty za pochodzenie przy egzaminach wstępnych
> na studia).

Ja tam też z p[odstawówki pamiętam, co roku taką statystykę pochodzeniową
robili
--
Elżbieta

przedszkole dłużej czynne-Katowice Bytom Chorzów-szukam
Warszawa "zeróeka " z wyk. angielskim
prezent dla maluchów pasowanych na ucznia
Opłaty za przedszkole, czyli jestem pieniaczem
metoda Deniosona i integracja sensoryczna w Warszawie