no nie moge:-/

11. Data: 2005-09-07 20:19:09

Temat: Re: no nie moge:-/
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzato" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
news:dfnhlk$nu8$1@inews.gazeta.pl...

> Prosze, nie zalamuj mnie :(
> Ja mieszkam na Imielinie, wybor szoly przed nami. Juz wiem, o co
pytac przy
> rozmowie :/

Z Imielina raczej do naszej szkoły nie zawędrujesz, może u Was w
rejonie jest inaczej ;-)

> ECh, szkoda, ze dzieci przy okazji nie prowadzaja do innych swiatyn,
> zaleznie od swieta i okazji :]
> Chyba tez potrzebuje czasu, jak pamana, zeby przywyknac, nie wiem
tylo, czy
> mi sie uda :/

Obawiam się, że nie ma wyboru, raczej nie zapowiada się w najbliższym
czasie jakiś przełom w podejściu państwa do religii. A nawet jak się
zapowiada, to raczej w tę drugą stronę...

Pozdrawiam,
Agnieszka

12. Data: 2005-09-07 20:20:54

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skrzato" <a...@m...pl> wrote in message

> Prosze, nie zalamuj mnie :(
> Ja mieszkam na Imielinie, wybor szoly przed nami. Juz wiem, o co pytac
przy
> rozmowie :/

Nie masz co pytać. Tak jest wszędzie. Może najwyżej w jakichś prywatnych
szkołach nie prowadza się dzieci na mszę, ale ja jeszcze o takiej nie
słyszałam.
Anka

13. Data: 2005-09-07 20:26:55

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz co pytać. Tak jest wszędzie. Może najwyżej w jakichś prywatnych
> szkołach nie prowadza się dzieci na mszę, ale ja jeszcze o takiej nie
> słyszałam.

nawet nie wiem, co odpisac :(
heh
skrzato

14. Data: 2005-09-07 20:36:31

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyzwyczajaj się, bo jak nie, to będzie Cię trzęsło jeszcze jakieś 14
> lat.

chyba ,że wytrzesie mnie ten rok szkolny :-/do reszty.
p.

15. Data: 2005-09-07 20:40:54

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawet nie wiem, co odpisac :(

Nic....
A na czas rekolekcji weź urlop z pracy, bo inaczej dziecko kilka dni spędzi
bezproduktywnie w świetlicy, albo będzie się plątało po szkole bez
opieki....
Anka

16. Data: 2005-09-07 21:08:37

Od: PASIK <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 7 Sep 2005 22:05:22 +0200, na pl.soc.dzieci.starsze, puchatki
wykaligrafował(a):

> Witam,
> Corka znajomej chodzi do 5-latkow i wlasnie dzis rozmawialismy o religi ze
> juz maja.
> Niby nie jest odplatna, ale trzeba zakupic jakies cwiczenia.
>
> Pozdrawiam
> Sabina i Maksio 2 latka.

koszt ćwiczen ok 7-8 zł
posłałam Pinka w zeszłym roku..nigdy mi sam nic na temat zajeć z religii
nie powiedział.
Tak jakby nie istniały.
Jednak zaczął interesować się Biblią, krórą na przemian z Biblią dla
dzieci(obrazkową)
czytamy i przeglądamy.
W tym roku również chce iść..więc pójdzie.
Choć katechetka wygląda na totalnie bezpłciową osobę.

--
pozdrawiam Pasik & Pinek 6 latek
MAXIMA DEBETUR PUERO REVERENTIA

17. Data: 2005-09-07 21:12:28

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzato <a...@m...pl> napisał(a):

> msza w publicznej szkole?? czy to jakas szkola ukierunkowana??

Nie w szkole, tylko w kościele, ale kupą się idzie.
U nas na rozpoczęciu roku wychowawczyni zebrala inf. kto ma iść.
Szkoła najzupełniej państwowa.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

18. Data: 2005-09-07 21:13:40

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzato <a...@m...pl> napisał(a):

> Juz wiem, o co pytac przy
> rozmowie :/

O co zapytasz?
Obawiam się, że oprocz szkoły przy ambasadzie Kuby nie znajdziesz
ateistycznej...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

19. Data: 2005-09-07 21:25:22

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <
> ciekawe czy bedzie jedyna ktora nie ebdzie chodzic i co z nia w tym czasie
> zrobia.

U nas w przedszkolu religia jest szczesliwie dopiero od zerowki, ale i tak
wylacznie za pozwoleniem (pisemnym!) rodzicow. Dzieci ktorych rodzice nie
udzielily zgody, ida na te godzine do innej grupy, pod opieke tamtej Pani.
Dowiedz sie jak z tymi podpisami - zdaje sie ze twoj podpis jest zgodnie z
prawem potrzebny.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

20. Data: 2005-09-07 21:33:30

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn"
> U nas wręcz przeciwnie: trzeba składać pisemne oświadczenie, ze dziecko nie
> będzie na lekcje religii uczęszczać.

A zgody na pewno nie? Ktooo wie jak to wyglada prawnie? U nas to jeden formularz
z tabelka na tak i tabelka na nie - ale podpis zlozyc musial kazdy.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

przedszkole dłużej czynne-Katowice Bytom Chorzów-szukam
Warszawa "zeróeka " z wyk. angielskim
prezent dla maluchów pasowanych na ucznia
Opłaty za przedszkole, czyli jestem pieniaczem
metoda Deniosona i integracja sensoryczna w Warszawie