Przebarwienia pomocy!!!

1. Data: 2000-04-05 07:16:45

Temat: Przebarwienia pomocy!!!
Od: "rutek" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno zrobila mi sie biala plamka na skorze (moja babcia tez ma tylko ze
wieksze), zawsze myslalem ze ludziom starszym sie robia takie rzeczy,
podobno to z braku pigmentu czy cos takiego, ale czy to mozliwe ze u
czlowieka w wieku 22 lat sie pojawia?? czy mozliwe ze bedzie to
przebarwienie coraz wieksze? czy sa jakies masci na to albo inne lekarstwa?
(najlepiej bez recepty) jak temu zapobiec?

Bardzo bym prosil o pomoc bo jestem troszke tym przerazony.

Rutek

2. Data: 2000-04-05 07:32:12

Temat: (none)
Od: p...@p...onet.pl (Anna Pajak) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos potrafi okreslic, jakie moga byc symptomy wczesnej ciazy, która
"przytrafila" sie podczas stosowania doustnych srodków antykoncepcyjnych?
Czy w takim ukladzie test ciazowy cokolwiek wykaze, biorac pod uwage ciagle
zazywanie tabletek? Czy w przerwach miedzy braniem tabletek pojawi sie
miesiaczka?
Bede wdzieczna za pomoc
Anka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

3. Data: 2000-04-05 18:17:59

Temat: Odp: (none)
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Pajak <p...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:010801bf9ed1$de423e60$2e05050a@itearadws014.
..
> [...]
ciagle
> zazywanie tabletek? Czy w przerwach miedzy braniem tabletek pojawi sie

Objawy beda identyczne jak ciazy - to raz
Test zadziala jak powinien - to dwa
O ile dopilnujesz czasu brania tabletek , i zabezpieczysz sie przy
niepowodzeniu ( np jakies male zatrucie pokarmowe) w ciaze nie zajdziesz
I najwazniejsze - ciaza podczas stosowania doustnych srodków sie nie
przytrafia - na to trzeba ciezej niz zwykle zapracowac

4. Data: 2000-04-06 06:02:26

Temat: Re: (none)
Od: p...@p...onet.pl (Anna Pajak) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Pajak w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:010801bf9ed1$de423e60$2e05050a@itearadws014.
..
antykoncepcyjnych?
> ciagle

Cosa napisał(a)
> [...]
> I najwazniejsze - ciaza podczas stosowania doustnych srodków sie nie
> przytrafia - na to trzeba ciezej niz zwykle zapracowac

Dzięki za informacje, podniosłeś(łaś) mnie na duchu. A może znasz jeszcze
jakieś szczegóły dotyczące opóźnienia w przyjmowaniu tabletek(mój lekarz
niestety nie znał żadnych konkretów). Chodzi mi o te przytaczane wszędzie 12
godzin. A jak wezmę tabletkę z opóźnieniem 11 godzin 59 minut to co? Albo z
opóźnieniem 12 godzin i 10 minut? Prawdopodobnie ten czas jest orientacyjny
i zaniżony, ale pewności nie mam. Może ktoś z grupowiczów ma jakieś
informacje na ten temat?
Dzięki z góry
Anka

5. Data: 2000-04-06 10:06:24

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Pajak <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
orientacyjny
> i zaniżony, ale pewności nie mam. Może ktoś z grupowiczów ma jakieś

Nie jestem lekarzem, ale powiem Ci, jak bylo w moim przypadku. Przekroczylam
12 h "zapomnienia" (lacznie bylo 17 h), zadzwonilam do mojej pani doktor i
ona powiedziala mi, ze zapomniana pigulke mam wziac natychmiast, a nastepna
(przypadajaca na trwajacy juz wowczas dzien) wziac dokladnie 12 h pozniej.
Dalej - normalnie. W ciaze nie zaszlam. Nic wiecej nie bylo potrzebne, nie
byl istotny czas od ostatniego stosunku ani dzien cyklu. A pomyslec, ze
dawniej zloscilam sie na moich kolegow zartujacych z mojej paniki ("Trzy
godziny temu mialam wziac pigulke!!!" -"Nie martw sie, jutro wezmiesz
dwie!"), a oni nic nie wiedzac na ten temat przypadkiem trafili :-)
Aha, zazywam Mercilon.

Pozdrawiam
Ania

6. Data: 2000-04-06 21:14:40

Od: t...@i...pl (Tomasz) szukaj wiadomości tego autora

Miesiaczka lub raczej cos co ja przypomina (krwawienie jest mniej obfite)
pojawia sie zazwyczaj 4 dni po
odstawieniu tabletek. Test ciazowy najlepiej wykonac jakies 2 dni od jej
pojawienia sie (wystarczajacy poziom gonadotropiny w moczu). A tak na
marginesie to tabletki obecnie daja 100% pewnosci (99% wynika z tego ze w
statystykach bierze sie pod uwage fakt ze np: kobieta zapomniala pigulke
lyknac lub zrobila to pózniej niz 4 godziny od stalej pory przyjmowania)

7. Data: 2000-04-07 07:28:24

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8chnj9$1fp$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
> godziny temu mialam wziac pigulke!!!" -"Nie martw sie, jutro wezmiesz
> dwie!"), a oni nic nie wiedzac na ten temat przypadkiem trafili :-)

I cóż ja mogę dodać więcej - życzę obu wielu przyjemności z seksu , który
nie jest zakłócany obawami o niechcianą ciążę.

--
Cosa

"Konie trojańskie mają swych rycerzy gdzieś"

8. Data: 2000-04-07 12:24:18

Temat: Re: Przebarwienia pomocy!!!
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ten list opublikowano w Dzienniku Zachodnim 18.02.2000

Pozdrawiam

Jacek

"Kłobuck, 27.12.1999r.

Mój syn choruje na bielactwo od 6 roku życia. Obecnie ma 15 lat.

Na początku miał parę siwych włosów i jasne plamy wokół oczu, a mając 7 lat
miał je na całym ciele. Po wyjściu na słońce, kiedy normalna skóra opaliła
się wyglądało to, delikatnie mówiąc nieestetycznie. Zaczęliśmy z nim chodzić
do lekarzy, co trwało 7 lat, były naświetlania lampą, pobyty w szpitalu,
smarowanie płynem, który uczulał skórę na słońce, branie beta-karotenu, ale
w sumie rezultaty były znikome. W lipcu 1998r spotkaliśmy się z Panem w
Gliwicach. dowiedzieliśmy się od Pana i z Pańskich książek całej prawdy o
żywieniu. Natychmiast podjęliśmy decyzję o przejściu na żywienie optymalne.
Wszyscy jesteśmy zdrowi, szczuplejsi, spokojniejsi, że nie dopadnie nas
jakaś straszna choroba. U syna w pierwszym roku żywienia optymalnego nic się
nie działo. W tym roku latem już na dużej powierzchni białej skóry pojawiły
się brązowe, nieregularne plamki, które zaczęły się powiększać, łączyć ze
sobą, tworząc większe płaty brązowej skóry. Prawie całe białe plecy stały
się prawi brązowe. Takie brązowe plamy wyszły także na rękach, nogach,
brzuchu i twarzy. Jeszcze tylko nie ma ich na stopach i dłoniach. Gdyby w
takiej ilości wchodził barwnik jak w tym roku, to syn najdalej za dwa lata
byłby taki, jak inni. Oby wreszcie doceniono Pana ogromną wiedzę i mądrość.
Mam nadzieję, że napisze Pan o bielactwie w "Dzienniku Zachodnim".

Gabriela Sz."

"rutek" <r...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
lekarstwa?
> (najlepiej bez recepty) jak temu zapobiec?
>
> Bardzo bym prosil o pomoc bo jestem troszke tym przerazony.

Chiropraktyka dr Ackermann'a
Pigmeje.....
specjalizacja, psychiatria
Studentka medycyny potrzebuje pomocy ( fizjologia krwi )
Krzem- pytanie do STOMATOLOGOW?