Re: Przebarwienia pomocy!!!

From: "Jacek" <o...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Przebarwienia pomocy!!!
Date: Fri, 07 Apr 2000 12:24:18 GMT

Ten list opublikowano w Dzienniku Zachodnim 18.02.2000

Pozdrawiam

Jacek

"Kłobuck, 27.12.1999r.

Mój syn choruje na bielactwo od 6 roku życia. Obecnie ma 15 lat.

Na początku miał parę siwych włosów i jasne plamy wokół oczu, a mając 7 lat
miał je na całym ciele. Po wyjściu na słońce, kiedy normalna skóra opaliła
się wyglądało to, delikatnie mówiąc nieestetycznie. Zaczęliśmy z nim chodzić
do lekarzy, co trwało 7 lat, były naświetlania lampą, pobyty w szpitalu,
smarowanie płynem, który uczulał skórę na słońce, branie beta-karotenu, ale
w sumie rezultaty były znikome. W lipcu 1998r spotkaliśmy się z Panem w
Gliwicach. dowiedzieliśmy się od Pana i z Pańskich książek całej prawdy o
żywieniu. Natychmiast podjęliśmy decyzję o przejściu na żywienie optymalne.
Wszyscy jesteśmy zdrowi, szczuplejsi, spokojniejsi, że nie dopadnie nas
jakaś straszna choroba. U syna w pierwszym roku żywienia optymalnego nic się
nie działo. W tym roku latem już na dużej powierzchni białej skóry pojawiły
się brązowe, nieregularne plamki, które zaczęły się powiększać, łączyć ze
sobą, tworząc większe płaty brązowej skóry. Prawie całe białe plecy stały
się prawi brązowe. Takie brązowe plamy wyszły także na rękach, nogach,
brzuchu i twarzy. Jeszcze tylko nie ma ich na stopach i dłoniach. Gdyby w
takiej ilości wchodził barwnik jak w tym roku, to syn najdalej za dwa lata
byłby taki, jak inni. Oby wreszcie doceniono Pana ogromną wiedzę i mądrość.
Mam nadzieję, że napisze Pan o bielactwie w "Dzienniku Zachodnim".

Gabriela Sz."