Re: normalne czy nie?

From: Czułe wsparcie <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: normalne czy nie?
Date: Tue, 26 Sep 2006 18:31:04 +0200

Dnia 26 Sep 2006 18:18:55 +0200, m...@p...onet.pl napisał(a):

> ludzie twierdza ze alkoholu bylo za malo zeby on wywolal niepamiec.

Ile wypiłaś? W jakim czasie?
Jak często pijesz alkohol i w jakich ilościach?
Ile masz lat?

> ja na
> poczatku tez zalozylam ze to tylko alkohol. tylko gdy zaczelam sie glebiej
> zastanawiac to przypomnialam sobie to dziwaczne "przebudzenie". byl to moment
> w ktorym zaczelo do mnie docierac co sie dzieje

Z całą pewnoscią alkohol był katalizatorem Twojego "ataku". Więc
przynajmniej przez pewien czas powinnaś go unikać.
Możesz oczywiście też doszukiwać sie choroby psychicznej i nawet sama
się w nią wpędzić, ale po co? Jak sobie przypominam różne imprezy, to
takie jazdy nie są aż tak niecodzienne i nienormalne, jak Ci się to
wydaje.
Pisałaś też coś o wcześniejszych akcjach tego typu. Możesz dokładniej
opisać okoliczności, w jakich to się stało. WYbierz jeden taki
przypadek i przedstaw go ze szczegółami.

A o wizycie u psychologa napiszę Ci w następnym poście.

Twoje Czułe Wsparcie

"A jeśli Bóg jest solniczką? A ja soliłem ziemniaczka?" (c) Moon