nowa propozycja na szpinak

1. Data: 2004-05-25 14:19:47

Temat: nowa propozycja na szpinak
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Znudzona spaghetti szpinakowymi i gnochci verde zrobiłam kurydziane placki z
topem szpinakowym - wyszło pysznie!
kaszę kukurydzianą wsypać na wrzątek i gotować na gęsto; na koniec dodać
bazylii, oregano, sól, pieprz i oliwy z oliwek (1-2 łyż).
Wylać na talerze i uformować w placki do zastygnięcia.
Zeszklić cebulkę, dodać zblanszowany szpinak, doprawić do smaku.
Zastygnięte placki odgrzewam na beztłuszczowej patelni, wykładam farsz
szpinakowy i posypuję sezamem. lekkie i pyszne!
agatka

1. Data: 2004-05-25 17:07:07

Temat: Re: nowa propozycja na szpinak
Od: "Mada" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastygnięte placki odgrzewam na beztłuszczowej patelni, wykładam farsz
> szpinakowy i posypuję sezamem. lekkie i pyszne!

Brzmi ciekawie. Zwłaszcza dla nie, bo nie mogę normalnych kasz i mąki -
alergia pokarmowa. Do tej pory zawsze unikałam kaszki kukurydzianej bo za
bardzo kojarzyła mi się z jedzeniem w przedszkolu. Ale spóbuję. Tylko jak u
licha zblanszować szpinak. Proszę tłumaczyć jak chłopu na roli.
pozdrawiam

m.

1. Data: 2004-05-25 17:16:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> m.
>
> A, zblanszować czyli sparzyć, w dawnych książkach pisało także oblanżerować.
Tak naprawde, to zanurzyc na sekunde we wrzątku. Ja po prostu zalewam wrzątkiem
szpinak i jusz.
Kasze- co znaczy " normalne"?
jaglana ( czyli z prosa) też?
gryczana też?
z amarantusa też?

Qd czekajaca na uczony wywód W.Losa

1. Data: 2004-05-26 07:14:46

Od: "Paul Urstein" <p...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Musze koniecznie sprobowac twojego specyjalu, chocby aby zabic w pamieci te
potworne mazie serwowane mi w dziecinstwie kiedy zjadlem za duzo zielonch
jablek....
Tylko boje sie ze dodajac oliwe, placki niebeda chcialy sie kleic!
Zrobie je jak robi sie krokiety z polenty tzn jak sa ugotowane, formuje sie
kulki czy male okragle placki i robi jak frytki. Ciekawy jestem co z tego
wyjdzie!

--
anti spam : ABC

1. Data: 2004-05-26 08:03:41