Re: nowelizacja Kodeksu Pracy

From: "Czaplewski" <s...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: nowelizacja Kodeksu Pracy
Date: Thu, 31 May 2001 09:25:22 +0200

Sam jestem osobą niepełnosprawną - inwalidztwo słuchu, wiec nie chwaląc się
mogę powiedzieć, że znam środowisko i problemy ON.
Nie jestem więc zagrożony na swoim stanowisku pracy widząc konkurencję
inwalidów sam będąc inwalidą.
Po prostu inaczej spojrzałem na te problemy, które w naszym środowisku nie
są chętnie poruszane - szczególnie jeżeli chodzi o renty inwalidzkie.
Trzeba pamiętać jednocześnie o tym że rencista to nie znaczy inwalida.
Uważam że, my inwalidzi po ustaleniu jej definicji musimy doprowadzić do
zmiany obecnego orzecznictwa i formy rent.
Nie może być tak, że ktoś po wypadku kciuka lewej ręki palca serdecznego
otrzymuje rentę !!!
A jeżeli już tak to niech to będzie nie renta inwalidzka a np. "renta
pracownicza".

Pozdrawiam
scorpio / aaa_