Re: nowelizacja Kodeksu Pracy

Data: 2001-05-31 07:36:39
Temat: Re: nowelizacja Kodeksu Pracy
Od: "prusak" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Czaplewski" <s...@p...com> napisał w wiadomości
news:9f4qvm$t22$1@news.tpi.pl...

[ciach]
> 7.
> Jeżeli chodzi o emerytów to nieistotne w jakiej formie były gromadzone i

> lub będą wypłacone im emerytury, chodziło mi o przesłanie treści.

Zasłaniasz się dobrem społecznym mówiąc o pracy inwalidów-rencistów, a
emerytów wyjmujesz poza ten nawias.
Otóż emeryt pracujący zajmuje także miejsce pracy dla młodego, zdrowego i
chcącego pracować. Dlaczego w takim razie ma nadal pracować i pobierać
emeryturę. Przecież, ma już środki utrzymania, a i młody miałby pracę. Czyż
nie jest szkodliwe społecznie, gdy młody, zdrowy człowiek pobiera zasiłek
dla bezrobotnych, miast pracować? Jeżeli renciści nie mogą pracować, to tym
bardziej emeryci też, zwłaszcza wszelkiego autoramentu emeryci na
wcześniejszych emeryturach. Dlaczego oni mają prawo do pracy na emeryturze.
Jest wielu emerytów mających po 40 parę lat i pracują nadal - niektórzy
nawet w pełnym wymiarze czasu pracy. Zastanów się co piszesz, chyba że
jesteś właśnie emerytem pracującym.
Prusak