nowy TV +małe dzieci...

21. Data: 2011-11-11 11:21:25

Temat: Re: nowy TV +małe dzieci...
Od: "michalski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

666 wrote:
> No np. plastelina wciśnięta w grill głosnika, nowe markery mamy
> fajnie piszą po ekranie itp. ;-)) JaC

Stanowczo jednak chyba rodzina potrzebuje fachowej pomocy jeśli dzieci robią
takie rzeczy.

ech, nie mierz ludzi własną miarką.
Ja mam dwójkę, wychowywane dokładnie tak samo, a młodsze ma całkowicie inny
temperament i pomysły niż starsze. To ze Twoje dzieci są spokojne to nie w
100% kwestia wychowania.
Pozdr.
--
michalski

22. Data: 2011-11-11 20:54:18

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Stanowczo jednak chyba rodzina potrzebuje fachowej pomocy jeśli dzieci robią
> takie rzeczy.

że akurat miales spokojne dziecko to tylko zrządzenie losu a nie twoje
wychowanie. Jak można wychować dziecko 2-3 letnie tak aby
przestrzegało wszelkich zakazów...
Jesli znasz jakis cudowny sposób to napisz książke, na pewno bedzie
bestsellerem i przy okazji zostaniesz swiatowym autorytetem.

23. Data: 2011-11-11 23:03:31

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 07:07, Marek Dyjor pisze:

> wychować dzieci...
>

> mój szanowny dzieciak nie rozwalił niczego w
> domu poza stojącą lampą którą to rozwalił
> niechcący bo była bardzo niestabilna.

A co jeszcze było w domu?

JK

24. Data: 2011-11-11 23:22:26

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "JK", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> A co jeszcze było w domu?

Zapewne mata do spania i dekoracyjny komplet menhirów
Śmieję się, a sam dziecięciem będąc ostrzelałem telewizor kulką z łożyska
(sporą, efekt nie trafienia w cel z klocków Lego, kineskop przeżył, acz
miał malowniczy odprysk) i o mało nie podpaliłem sąsiadów papierowym
samolocikiem. Pech chciał, że samolocik reprezentował szwabski myśliwiec w
czasie wojny i cóż... płonął.
Cały czas czuję niepokój co też moja własna progenitura wykombinuje...

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

25. Data: 2011-11-14 12:26:01

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 11 listopada 2011, 21:54:18 UTC+1 użytkownik Mamut napisał:

> [...]
> Jesli znasz jakis cudowny sposób to napisz książke, na pewno bedzie
> bestsellerem i przy okazji zostaniesz swiatowym autorytetem.

Nie jest to trudne (a metody znane od prehistorii), o ile jedynym cele jest aby
dziecko przestrzegało wszelkich zakazów. Problem w tym że te metody są zakazane
aktualnym prawem (i słusznie, poprawna psychika w późniejszym okresie życia jest
ważniejsza).

--
ZZ@private

26. Data: 2011-11-14 13:04:26

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.11.2011 13:26, ZbyszekZ pisze:

> [...]
> metody są zakazane aktualnym prawem (i słusznie, poprawna psychika w
> późniejszym okresie życia jest ważniejsza).

A co, wprowadzili model szwedzki i klapsy są nielegalne?

27. Data: 2011-11-14 14:24:16

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

>A co, wprowadzili model szwedzki i klapsy są nielegalne?

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/36
6088,matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem.html

28. Data: 2011-11-14 14:33:12

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.11.2011 15:24, Kris pisze:

> http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/36
6088,matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem.html

Kogoś całkiem posrało...

29. Data: 2011-11-15 14:52:06

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 listopada 2011, 14:04:26 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa
napisał:

> A co, wprowadzili model szwedzki i klapsy są nielegalne?

Wprowadzili i to już jakiś czas temu, ale aby dziecko było w 100% posłuszne to same
klapsy mogą być za mało.

--
ZZ@private

30. Data: 2011-11-15 20:08:00

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nawet jakby dzieciaka dwuletniego sie lało za każdy wybryk to jest po
prostu za mały żeby rozumieć co mu wolno a co nie. Przeciez nie bedzie
dziecko siedziało w kącie ze strachu i bało sie dotknać byle czego bo
przyjdzie tatuś i go zleje. Po prostu to istotka jeszcze nie ma na
tyle rozwiniętego rozumu żeby rozróżniać co rodzice uznają za ok a co
nie. Może 4-5 letnie dziecko da się już wysterować (dużym kosztem) ale
nie piszcie bzdur że młodsze tak można wychować.
Zakażesz mu rzucać wszystkim w telewizor, ok może zapamięta na kilka
dni, za to wezmie kretki i porysuje albo pochlapie herbatą bo przeciez
tatuś nie mówił że tego akurat nie można.

A Ty gdzie trzymasz swoją plazmę?
Wiatr gwiżdże w oknach
reklamacja
Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?
szukam pralki