Re: nowy projekt SLD- słyszeliscie?

From: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: nowy projekt SLD- słyszeliscie?
Date: Fri, 15 Feb 2002 18:10:28 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@pk48.dhcp.adsl.tpnet.pl

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:a4j0dg$j4o$1@news.tpi.pl...

> To ja nie rozumiem. Jeżeli nie masz nic przeciwko gejom i
> lesbijkom, czyli - jak sądzę - nie widzisz nic złego w związkach
> homoseksualnych, to dlaczego chcesz ukrywać ich istnienie przed
> dzieckiem?
>
> Ale proszę, wytłumacz mi, co takiego strasznego może się stać z
> psychiką dziecka dowiadującego się o istnieniu homoseksualizmu
> (przy założeniu, że rodzice go akceptują/tolerują i nikt w tę
> psychikę nie wbudował uprzedzeń i obrazu mąk piekielnych).

No to po co cenzura w telewizji? Jesli całujące sie pary homoseksualne w
środku miasta to pryszcz na dupci. To niby czemu nie pokazać czterolatkowi
jak pan panu gardziołko podżyna czy wypruwa flaki. Albo pokazać maluchowi
jak banda dresiarzy glanuje staruszkę? W sumie - samo życie. Prawda? Nic
nowego - norma. Może by wprowadzić ustawę promującą eutanazję garba
społecznego? I dzieki temu jeśli dresiarz ubije staruszka i w sądzie zezna,
że chciał wspomóc społeczeństwo, które nie wyrabia z utrzymywaniem seniorów,
zostanie z automatu uniewinniony i nie będzie zapełniał miejsca w
niedofinansowanych zakładach karnych. Słuchajcie a jak to z pedofilami
będzie... No bo jeśli homoseksualiści będą mogli zawierać legalne związki...
To chyba trochę niesprawiedliwe, żeby inni "kochający inaczej" byli
dyskryminowani. Takim pedofilom też się chyba coś od życia należy. Przecież
to nie ich wina, że nie chcą ani pani ani pana tylko dziecko? A
nekrofile???? Nakopie się taki, wybebeszy trumienkę.. A tu przylezie jakiś
glina albo straż miejska i taki biedak ani się nie nakocha, a jeszcze do
pierdla trafia za wandalizm...A biedni ekshibicjoniści? Trza by tu
zmajstrować ustawę żeby mogli sobi pokazywać gdzie chcą i kiedy chcą.
Tolerancyjnym trza być. A my jako społeczeństwo jesteśmy tacy
nietolerancyjni.
Pozdrówka
Małgorzata