Re: nudne pytanie

Data: 2011-06-06 08:19:28
Temat: Re: nudne pytanie
Od: czeremcha <c...@t...pl>

On 5 Cze, 20:32, "Miranka" <a...@m...pl> wrote:

> Zapomniałam dodać: NIGDZIE nie pytałam, która maszyna jest najlepsza, ani
> którą maszynę mam wybrać.  Może za często tu ludzie takie pytania zadają i
> stąd w Was ten bunt:) Ja pytałam o wasze opinie na temat konkretnego modelu.
> Jeśli żadna nie używa/nie używała, to pytanie Was nie dotyczy, więc nie
> odpowiadajcie.

Czyli tzw. "łaski bez"?

To po co zadawałaś nudne pytanie? Sama napisałaś, że ta maszyna ma
świetną opinię, więc po co szukasz dalej?

Żeby mieć na kogo zwalić winę, jeśli ją zepsujesz przy pierwszym
podejściu?

/Z obserwacji różnych forów i grup wynika, że w większości przyczyną
awarii maszyn są użytkownicy, a nie maszyny same w sobie./

Ania