nudzi si

561. Data: 2006-02-03 09:36:02

Temat: Re: nudzi si
Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> co myślała, że jest mistrzem świata w litrówkach,
> kto ze mną gadał na GG ten wie...
> do dyrekcji napisałam "zgodnie z zagówieniem"

Siwa, jak jeszcze napiszesz, że opowiadasz, że na pocztę idziesz po
lekarstwa a po ręcznik do lodówki (choć o aptekę i łazienkę chodziło) i
jednemu dziecku wmawiasz, że idzie do przedszkola lub drugiemu, że do
szkoły (ops ... wiem ... masz łatwiej), to znowu powiem: SIOSTRO!

Pozdrawiam,
Nela (co to ostatnio nie potrafi zapanować nad umysłem swoim zakręconym)

562. Data: 2006-02-03 09:50:17

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:drv88k$6kp$1@nemesis.news.tpi.pl>
Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> pisze:

> [...]
> i jednemu dziecku wmawiasz, że idzie do przedszkola lub drugiemu, że
> do szkoły (ops ... wiem ... masz łatwiej), to znowu powiem: SIOSTRO!

Ja mam trochę podobnie. Pytam Jasia, jak było w szkole, a Martynę, czy musi
coś jutro zabrać do przedszkola.
Dzieci mają ubaw ze starej matki ;-)
No i notorycznie mylę szalik z ręcznikiem (tzn. tylko w rozmowie na
szczęście ;-), kwiaciarnię z księgarnią, a niekiedy szpital z przedszkolem
(nie wiem dlaczego, ale zdarza mi się palnąć komuś, że Jasiek jutro nie
idzie do szpitala, bo jest dzień wolny ;-)

--
PozdrawiaM

563. Data: 2006-02-03 11:53:05

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <k1wc64zs054l$.dlg@franolan.net>,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> Pozbawiacie się doswiadczen dotrzymania kroku swoim nastoletnim
> dzieciom. Coś za coś.

Chcesz powiedzieć, że za 10 lat nie zjadę z tej góry co Kamil? Czy to,
że nie pójdę z nim na balety?

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

564. Data: 2006-02-03 12:17:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> No i notorycznie mylę szalik z ręcznikiem

Mój mąż notorycznie tak samo się myli i nawet potrafi do dziecka
powiedzieć przed wyjściem na spacer: "jeszcze tylko ręczniczek zawiążemy
i wychodzimy". Córka go poprawia: "no co ty tata, szalik a nie ręcznik,
co ty się wygłupiasz!" ;-).

Pozdrawiam
Ewa

565. Data: 2006-02-03 12:17:54

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>ooo, jest do wgladu? :>

Do wczytu chyba. Jasne, popytaj, się dowiesz.

Agnieszka (b*tch row)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

566. Data: 2006-02-03 12:44:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał(a):

> Chcesz powiedzieć, że za 10 lat nie zjadę z tej góry co Kamil?

Nie jestem pewna, czy mając 38 lat nie nauczyłabym sie z trzylatkiem
jezdzic na nartach, a mając 47 bym 11-latka nie dogoniła...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

567. Data: 2006-02-03 13:01:42

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
> (nie wiem dlaczego, ale zdarza mi się palnąć komuś, że Jasiek jutro nie

ja też cały czas mylę przedszkole ze szpitalem.

Gosia

568. Data: 2006-02-03 13:57:38

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <lhzefasph3ry$.dlg@franolan.net>,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> Nie jestem pewna, czy mając 38 lat nie nauczyłabym sie z trzylatkiem

Znam osobę, która się nauczyła po czterdziestce (o ile dobrze składam
wychwycone informacje).

> jezdzic na nartach, a mając 47 bym 11-latka nie dogoniła...

Zawsze możesz go stłuc za wyprzedzanie starszych... ;)

569. Data: 2006-02-03 14:25:00

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam osobę, która się nauczyła po czterdziestce (o ile dobrze składam
> wychwycone informacje).

Ja uczyłam się z trzylatkiem. Sądzę, że już nie jestem AŻ tak
elastyczna

> Zawsze możesz go stłuc za wyprzedzanie starszych... ;)

Zaraz jak go dogonię :)
Jeszcze doganiam, ale z dużym trudem.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

570. Data: 2006-02-03 14:26:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> Iwonka, ale Ty (pardą za niedyskrecję) robisz coś jeszcze jak piszesz
> na newsy, symultanicznie, czy sie przepychacie przy tej klawiaturze
> całą rodziną?

oczywiscie, ze robie! drapie sie po glowie na ten przyklad, pije kawe,
w miedzyczasie czytam na necie cos innego, ogladam Tv :)
a co chodzi (bo jeszcze spie)?

> --
> s i w a
> co myślała, że jest mistrzem świata w litrówkach,
> kto ze mną gadał na GG ten wie...
> do dyrekcji napisałam "zgodnie z zagówieniem"

LOL! musze Cie dogonic!

iwon(k)a

Zabawka - dinozaur
Co teraz w Polsce na Komunie?