o co jej chodzi?

1. Data: 2002-10-27 17:12:04

Temat: o co jej chodzi?
Od: "pytajnik" <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna i ja mieszkamy razem, ona czasami wyjezdza w weakend na
jeden dzien na wycieczki i szkolenia "delegacje" z firmy, sa to wycieczki
jednodniowe czasami dwu, dzis wrocila do domu opowiedziala dokladnie
zwiedzanie fabryki a nastepnie padlo takie zdanie "no a wieczorem szalalysmy
do trzeciej na bankiecie" ok przemilczalem jak zwykle bo nawet jak mnie cos
trapi to staram sie to zwalczyc w zarodku i nie wywolywac niesmaku glupim
dociekaniem, po tym jak mi to opowiedziala poszedlem do sklepu by uzupelnic
braki w lodowce, gdy wrocilem nie odzywala sie do mnie przez 10 min po czym
wybuchla majac pretensje do mnie ze przegladalem w strony erotyczne w dniu
jeje nie obecnosci i wszedlem na portal www.interia.pl (randka) gdzie
przegladalem fotki, poplakala sie pokrzyczala slowem wszystko co robi
kobieta, czy mam sie czuc zle? czy przegladanie fotek rozneglizowanych lub
ubranych osob to cos zlego? czy jestem pierdolniety? nienormalny? moze ja
"zdradzam? o co tu chodzi? czy tylko ja przegladam strony erotyczne?

1. Data: 2002-10-27 19:10:45

Temat: Re: o co jej chodzi?
Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pytajnik" <d...@y...com>

> [...]
> ubranych osob to cos zlego? czy jestem pierdolniety? nienormalny? moze ja
> "zdradzam? o co tu chodzi? czy tylko ja przegladam strony erotyczne?

To już zależy od konkretnej kobiety. Niektóre są wrażliwe pod tym względem,
inne uważają, że to nic złego. Powinieneś poznać swoją kobietę na tyle, żeby
wiedzieć jak jej nie sprawiać przykrości. No ok. nie wiedziałeś, że ona może
czuć się urażona tym, że oglądałeś zdjęcia innych kobiet, no to teraz już
wiesz i albo się z tym pogodzisz, albo wytłumaczysz jej swój pogląd na te
sprawy. Dziwne, że nie zapytałeś jej, co jest w tym złego, tylko pytasz
grupowiczów. Przecież wiadomo, że różni ludzie tu siedzą i żaden z nas nie
jest Twoją kobietą i z żadnym z nas nie dzielisz się uczuciami. Także
polecam szczerą rozmowę z Twoją ukochaną.

spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-10-27 19:57:52

Od: "becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pytajnik" <d...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> ubranych osob to cos zlego? czy jestem pierdolniety? nienormalny? moze ja
> "zdradzam? o co tu chodzi? czy tylko ja przegladam strony erotyczne?

niektore kobiety czuja niesmak do stron erotycznych...moze ona poczyla sie
ponizona tym, ze jej osoba Tobie nie wystarcza i musisz karmic sie takimi
fotami.

Karolina

1. Data: 2002-10-27 20:06:34

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:
[..]
> nie rozwiąże - może jakiś sexuolog?

A co to za bies ten "sexuolog" !?

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-27 20:07:24

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" news:aphe0e$dsg$1@news.tpi.pl...

> [...]
> jest Twoją kobietą i z żadnym z nas nie dzielisz się uczuciami. Także
> polecam szczerą rozmowę z Twoją ukochaną.

święta racja - rozmowa i jeszcze raz rozmowa, ale...
wcale nie uważam by zadawanie tego pytania tutaj na grupie
mijało się z celem; "pytajnik" pyta nas czy to co robi jest naganne
w sensie społecznym - jak zrozumiałam, albo w sensie ogólnoludzkim,
zdaje mi się że to w ogóle jest pytanie z cyklu "być czy nie być" ;);
więc
jeśli dziewczyna zaczyna się irytować odkrywając ten "niecny";)
proceder, znaczy cos ją niepokoi, znaczy boi się, trzeba by jej
teraz powiedzieć, czy ma się czego bać czy tez nie;
może tez czuć obrzydzenie, znaczy ma problem i tego łatwo się
nie rozwiąże - może jakiś sexuolog?

jeśli zaś chodzi o moje do sprawy podejście :)
wszystko co się dzieje w naszym życiu możemy na różne sposoby
wykorzystać, wodą można i zabić i ożywić, tak samo z fantazjami
erotycznymi - mogą związek zniszczyć ale i uskrzydlić,
masz olbrzymie pole do popisu :)

i drobna sugestia :) złośnicę można mocno przytulić,
tak żeby nie mogła się ruszać, ucałować zmarszczone czoło
i " żadna z tych lasek nigdy Tobie nie dorówna - guptasie ;),
dla mnie jesteś naj naj naj"
jesteś mądry, wiesz co robisz i wiesz kogo kochasz - no nie?

:o)

Mań

1. Data: 2002-10-27 20:10:47

Od: "pytajnik" <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becchino" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> niektore kobiety czuja niesmak do stron erotycznych...moze ona poczyla sie
> ponizona tym, ze jej osoba Tobie nie wystarcza i musisz karmic sie takimi
> fotami.

niom problem polega na tym ze wiekszosc internautow po kilku latach
przebywania z kompem zaczyna wiazac swoje zycie z tym co odbiera na ekranie,
i poczatkowy luz frajda zabawa i dobry nastroj powoli zaczyna zastepowac
deprecha (zwlaszcza jesienna);) robienie awantury z powodu jakiejs jednej
strony z setek innych to swiadectwo o uzaleznieniu

1. Data: 2002-10-27 21:08:12

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"pytajnik" <d...@y...com> wrote in news:aph6qj$6in$1@topaz.icpnet.pl

[...]

Witaj,
nieco nie na temat - wygrałeś włąśnie nagrodę na Najbardziej Nieczytelny
Post Roku - pisząc zdanie około 20 razy złożone podrzędne, długie na 10
linii w którym użyłeś jednie 1 przecinka - brawo :-/

Może napisz jaśniej o co biega ?

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

1. Data: 2002-10-27 21:15:50

Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Oct 2002 20:57:52 +0100, "becchino" <b...@p...com>
wrote:

>niektore kobiety czuja niesmak do stron erotycznych...moze ona poczyla sie
>ponizona tym, ze jej osoba Tobie nie wystarcza i musisz karmic sie takimi
>fotami.

powinna raczej pomyslec o tym, ze wywoluje ona w partnerze duze
napiecie seksualne i gdy jej brak, on to napiecie chce sztucznie
odtworzyc - np. chodzac po stronach erotycznych i ogladajac zdjecia
nagich pan, obowiazkowo przypominajacych wygladem i budowa ciala jego
kobiete ;)

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-10-27 21:55:40

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jeje nie obecnosci i wszedlem na portal www.interia.pl (randka) gdzie
> przegladalem fotki, poplakala sie pokrzyczala slowem wszystko co robi

Skąd wiedziała, gdzie byłeś w necie podczas jej nieobecności? Zostawiłeś
ślady w "Historii" przeglądarki? A tak prosto się to kasuje... Nie musisz
wywalać całej historii, tylko wybrane strony. Zostaw te bogobojne
i hobbystyczne, następnym razem dziewczyna będzie szczęśliwa. ;-)

--
Sławek

1. Data: 2002-10-28 03:14:10

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"pytajnik" <d...@y...com> writes:

> [...]
> ubranych osob to cos zlego? czy jestem pierdolniety? nienormalny? moze ja
> "zdradzam? o co tu chodzi? czy tylko ja przegladam strony erotyczne?

jak to o co chodzi? zazdrosna jest.

a ze facet przeglada sobie strony erotyczne? normalne.

chyba jakies bodzce by sie przydaly do machania lapka (jak nie ma
kobiety).

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

:-P
Definicja zboczenia (potrzebny seksuolog :)
i co wy na to?
hmmm..:-(
Re. Nasze Losy