o co jej chodzi?

1. Data: 2002-10-28 05:46:49

Temat: Re: o co jej chodzi?
Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elita.pl" news:3DBC474A.11261760@elita.pl...
> Mania wrote:
> [..]
>
> A co to za bies ten "sexuolog" !?

to zbyt scompliqowane
i tak nie zrozumiesz ;)

Mań

1. Data: 2002-10-28 08:58:05

Od: "becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[cookie]" <c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl>
napisał w wiadomości news:3dbc56e2.96258136@news.futuro.pl...

> powinna raczej pomyslec o tym, ze wywoluje ona w partnerze duze
> napiecie seksualne i gdy jej brak, on to napiecie chce sztucznie
> odtworzyc - np. chodzac po stronach erotycznych i ogladajac zdjecia
> nagich pan, obowiazkowo przypominajacych wygladem i budowa ciala jego
> kobiete ;)

pewnie, a potem pojdzie do znajomej sie rozladowac, bo akurat jej nie bylo.
i tez bedzie to tlumaczone, ze wzbudzila w nim napuiecie seksualna, po czym
pojechala gdzies i co on mial robic. :) faceci maja glupi nawyk tlumaczenia
sie w kazdej sytuacji, zamiast po prostu powiedziec sucha prawde. mysle, ze
wlasnie to zawile tlumaczenie najbardziej wkurza kobiety, bo nastepuje wtedy
zbedne krecenie faktow i zaufanie zostaje naruszone...nawet jesli chodzi o
przegladanie stron....

1. Data: 2002-10-28 09:05:02

Od: "Velociraptor" <d...@y...com?> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becchino" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
wtedy
> zbedne krecenie faktow i zaufanie zostaje naruszone...nawet jesli chodzi o

masz racje najlepiej odrazu sie rozstac;) fajnie bylo no ale niestety
galeria fotografi byla pod nazwa "randka", teraz tylko znalesc sobie kogos
nowego i czyscic archiwum;) i nie dac sie przylapac z pilotem w reku przed
telewizorem podczas ogladania wyborow miss polonia itd;)

1. Data: 2002-10-28 12:19:25

Od: "becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Velociraptor" <d...@y...com?> napisał w wiadomości

> [...]
> ze
> wtedy
>
> masz racje najlepiej odrazu sie rozstac;)

ejj, fiesz ze to nie tak drastycznie ma wygladac:) po prostu znam roze
histryjki z babskich posiedzen:) i wiem ze kobiety sa czasami w tym temacie
bardzo wrazliwe.
a ciekawe, co by pomyslal facet, widzac swa kobiete grasujaca po fotach
jakis facetow?

1. Data: 2002-10-28 12:26:22

Od: "Velociraptor" <d...@y...com?> szukaj wiadomości tego autora

np. www.poznan4u.com.pl?;)

1. Data: 2002-10-28 12:27:43

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"becchino" <b...@p...com> wrote in message
[cut]
| a ciekawe, co by pomyslal facet, widzac swa kobiete grasujaca po fotach
| jakis facetow?

ze powinien napisać wstrząsający post na psp o tym niecodziennym zjawisku?

saulo

1. Data: 2002-10-28 16:22:58

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

becchino wrote:

> [...]
> najbardziej wkurza kobiety, bo nastepuje wtedy zbedne krecenie faktow
> i zaufanie zostaje naruszone...nawet jesli chodzi o przegladanie

Taaa, a kobiety za to dla odmiany nigdy nie kreca, zawsze sa szczere, uczciwe,
nigdy nie sciemniaja, nie kombinuja i nie uzywaja zadnych sprytnych sztuczek :)
Moze jedynie lepiej im to wychodzi niz facetom - w wydaniu facetow niestety
krecenie czesto wyglada nieporadnie, kobietom przychodzi to bardziej naturalnie
i z wdziekiem, dlatego na ogol im sie to wybacza :)

Pozdrawiam,
Hohoń
Moja strona bardzo erotyczna - http://lukaszka.republika.pl

1. Data: 2002-10-29 00:17:33

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-29 12:04:44

Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Oct 2002 13:26:22 +0100, "Velociraptor" <d...@y...com?>
wrote:

>np. www.poznan4u.com.pl?;)

rotfl :)

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-10-29 12:04:44

Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On 29 Oct 2002 01:17:33 +0100, A...@p...fm (Alienkaa) wrote:

> [...]
>umówić tak? Jeśli nie miałeś takiego zamiaru to czemu nie poprzestałeś na

moze wszedl tam, zeby sie ponabijac z tekstów typu "lubie spacery przy
swiecach"... ? ;)

--
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64
plus dodatki |___|___|___|_,_|_||___ gg 256967 http://kewkie.net

:-P
Definicja zboczenia (potrzebny seksuolog :)
i co wy na to?
hmmm..:-(
Re. Nasze Losy