Re: ... o imieniu Bogusław

From: "P.Siciarski" <p...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: ... o imieniu Bogusław
Date: Sun, 3 Mar 2002 22:40:45 +0100

Ups, pokazałem kieleckie prostactwo, prowincjonalność i brak ogłady.
A może tak "mi się" jednorazowo napisało... Nie wiem:-). Nie wiem nawet czy
do Bogusława nie mówiłem per Bogdan przez jakiś czas.

Przepraszam wszystkich Bogusławów, a i Bogdanów przy okazji.
Dzięki za "obsztorcowanie".

:-)Pozdrowienia
p...@r...pl

> [...]
> imiona choć dziwnie mieszane. Niektórym to nie przeszkadza ja jednak do
nich
> nie należę. Z jakiś powodów zauważyłem że imię to jest trudne dla
> niektórych - choć na grupie dotychczas tego nie zauważyłem.
> Istnieją bowiem w zasadzie dwie tylko formy Boguś i Bogusław (ostatnio w
> pracy stosują dla mnie również formę "Bog"). Boguś dla niektórych zbyt
> dziecięce a Bogusław zbyt poważne. Nie znam wielu Bogusławów ale sam
miałem
> z tym problem w "wieku przejściowym". To przyzwyczajenie można zmienic!
(np.