Re: o uwodzeniu...

Data: 2005-12-17 15:27:18
Temat: Re: o uwodzeniu...
Od: "PowerBox" <p...@w...pl>

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:do14ml$rm2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Kobieta o atrakcyjności faceta nie decyduje świadomie - to jest
> automatyczna, podświadoma reakcja wypracowana przez miliony lat ewolucji.

już zaczynam sam ze sobą dyskutować na grupie;-)
Chciałem dodać, że mimo przekonania o prawdziwości tej tezy w związku z tym,
że nie widziałem tego programu nie wiem czy bardziej chodziło o 'bycie' czy
o 'sztuczki'. 'Bycie' czyli pewne cechy charakteru adresują podświadomą
reakcję. 'Sztuczki' najczęściej zaczerpnięte z NLP i hipnozy wprawdzie
opierają się na podświadomych mechanizmach ale działają zupełnie inaczej.
Bez 'bycia' 'sztuczki' nie działają w ogóle, natomiast samo 'bycie' działa
nawet bez żadnych 'sztuczek' - albo inaczej - jak się 'jest' to kobieta sama
robi sobie samej 'sztuczki' w sposób naturalny ;-)))