obieraczka do ziemniakow

1. Data: 2006-09-03 18:12:21

Temat: obieraczka do ziemniakow
Od: "Adiemo" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy ktos spotkal sie z urzadzeniem ktore automatycznie obiera ziemniaki?
Jest cos takiego w ogole dostepne? Jesli tak to jak waszym zdaniem sie
sprawuje i jakie urzadzenia sa godne polecenia.

Dzieki

2. Data: 2006-09-03 18:47:13

Temat: Re: obieraczka do ziemniakow
Od: "piotr'ek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos spotkal sie z urzadzeniem ktore automatycznie obiera ziemniaki?

Tak... na stołówkach no bo ile trzeba by ziemniaków zjeść, aby zaspokoić dzienne
zapotrzebowanie na kalorie... jak w tym kawale o amerykańskich i ruskich
żołnierzach.

--
* piotr'ek *

3. Data: 2006-09-03 18:51:24

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos spotkal sie z urzadzeniem ktore automatycznie obiera ziemniaki?
> Jest cos takiego w ogole dostepne? Jesli tak to jak waszym zdaniem sie
> sprawuje i jakie urzadzenia sa godne polecenia.

Do malakserow Zelmera mozna dokupic stosowna przystawke, jak to sie sprawuje
nie wiem...
http://www.zelmer.pl/pl/produkty/nasze_wyroby/sprzet
_kuchenny/dodatkowe_wyposazenie/art3.html
pzdr
t.

4. Data: 2006-09-03 19:39:38

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adiemo napisał:

> [...]
> Jest cos takiego w ogole dostepne? Jesli tak to jak waszym zdaniem sie
> sprawuje i jakie urzadzenia sa godne polecenia.

Oczywiście, ze jest - tyle, ze ubytki są makabryczne.
--
rAzor
-----------------------

5. Data: 2006-09-03 22:14:50

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomolek napisał(a):
> Do malakserow Zelmera mozna dokupic stosowna przystawke, jak to sie sprawuje
> nie wiem...
> http://www.zelmer.pl/pl/produkty/nasze_wyroby/sprzet
_kuchenny/dodatkowe_wyposazenie/art3.html

Zelmeroska akurat to nie wiem, ale bardzo podobną widziałam innej firmy
(za późno chyba, żeby przypomnieć sobie jakiej...) - radziło sobie w
sumie mało ciekawie - aby dokładnie obrać warzywa, trzeba je było
trzymać niemal dwa razy tyle, co czas przypisany w instrukcji, a wówczas
na ściankach zostawało 1/3 ziemniaków (oprócz łupin)...

--
Pozdrówki,
Aneczka

6. Data: 2006-09-04 10:15:56

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiemo napisał(a):
> [...]
> Jest cos takiego w ogole dostepne? Jesli tak to jak waszym zdaniem sie
> sprawuje i jakie urzadzenia sa godne polecenia.

ja mam takie urzadzenie kupilem na allegro...
sprawdza sie dosc dobrze ale ziemniaki wychodza mniejsze niz przy
normalnym obieraniu...
wsypuje do maszyny kilo ziemniakow szklanke wody i juz...
proces obierania trwa okolo 3 minut...
pozdrawiam
Mars

7. Data: 2006-09-04 11:46:24

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiemo napisał(a):
> [...]
> Jest cos takiego w ogole dostepne? Jesli tak to jak waszym zdaniem sie
> sprawuje i jakie urzadzenia sa godne polecenia.

Google i allegro swoje robia tylko lenistwo jakies ludzi ogarnia:

http://allegro.pl/item124435551_maszynka_do_ziemniak
ow_obieraczka_prezent_.html
http://allegro.pl/item124518671_obieraczka_do_ziemni
akow.html
http://allegro.pl/item123977437_ocieraczka_obieraczk
a_do_ziemniakow_i_warzyw.html
http://allegro.pl/item124149708_obieraczka_do_ziemni
akow.html

MAciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

8. Data: 2006-09-04 15:08:18

Od: "Adiemo" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adiemo" <a...@o...pl> wrote in message news:edf5u7$5ih$1@news.onet.pl...
Dziekuje wszytkim za wypowiedzi. Teraz pozostaje mi sie zastanowic czy
uzywanie takiej maszynki ma sens skoro ubytki sa dosyc spore.

bakłażany nadziewane
[co przywieżć] Wilno
JABLKA...
Brokuly pod beszamelem