obowiązki dzieci w domu ...

1. Data: 2006-01-31 08:44:19

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dsc8js$58u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Radek" <r...@z...net> napisał w wiadomości
>
> No nie rób nam tego!!!

Niepotrzebnie uogólniasz.
R.

2. Data: 2006-01-31 08:46:10

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

> A ja wole, zeby moje dziecko umialo sobie tą zupe jednak kiedys
> ugotowac.

Po co? Żeby tak jak mama "relaksować się" przy garnkach?
Spytaj dziecko starsze czy woli robić zupę czy może jednak
woli wypad na sanki/narty/rower/kręgle/cokolwiek,
czy woli obierać ziemniaki czy pooglądac tv, pograć na kompie,
pójść z kolegami do kina, poczytać książkę.
A jeśli już odpowie, że woli jednak kuchnię to zastanów się
czy to nie jest aby empatia, której ślepo nie zauważasz.
Bo normalne dziecko widząc swoją mamę przy garnkach
nie powie jej wprost, że woli pograć w piłkę/pobawić się lalkami.
I tak krąg się zamyka....

> Jesli przy tym wybiorą kiedys zupe ze sloika - OK, ale na co dzien
> zywic sie tylko konserwami?????

Ech... informuję niniejszym, że lata 70te już się dawno skończyły.
Czasy gdy w sklepach była tylko mielonka w puszce, a w barach
mlecznych kluski na mleku to historia - naprawdę.

Ilość różnorodnych dań gotowych/pół-gotowych, ilość różnego
rodzaju knajpek, gospod, restauracji jest taka, że przez rok możesz
próbować czegoś innego - i tak wiele Ci zostanie.

Pozdrawiam,
Radek

3. Data: 2006-01-31 09:00:05

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> napisal w
wiadomosci news:dsdotg$avs$1@inews.gazeta.pl...

> Podobnie jak posiadanie (lub nie) zmywarek w watku o obowiazkach
> dzieci w domu...

Przeczytaj mój pierwszy post do autora watku - jesli nie widzisz
tego zwiazku... bywa - ja i tak juz spasowalem z próbami
tlumaczenia Ci rzeczy oczywistych.

Radek

4. Data: 2006-01-31 09:35:36

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Tym listem koncze swoje wynurzenia w tym watku -
> kazdy na szczescie moze zyc jak chce - moze tez wychowywac swoje
> dzieci
> tak by odganiac je od kuchni (bo to tylko slepa empatia), wyrywac z
> rąk
> odkurzacz (nie rob tego czego nie lubisz), karac za obieranie
> ziemniakow
> (przeciez ty na pewno wolisz ogladac TV) :-))))

Wolnoć Tomku :)
Tylko jedna uwaga:
_empatia_ nie jest ślepa - jest czyś wspaniałym - u dzieci zwlaszcza.
_ślepi_ są rodzice, którzy tego nie widzą.

Inne przekręcenia są tak "od czapy", że - zgadzam się - szkoda słów.

Radek

5. Data: 2006-01-31 09:56:22

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysmarowałeś takiego długiego kulturalnego posta po to, żeby mi na
> koniec "kulturalnie" powiedzieć, że palę głupa? Myślałeś, że nie
> doczytam? Otóż ja wytrwała jestem :-).

Chyba nie zrozumiałaś - szkoda.
Jeśli zrozumiałaś i zamiast odpowiedzieć czepiłaś się
wyimaginowanego epitetu - szkoda.

Raczej nie chcesz zrozumieć.
Szkoda.

Pozdrawiam,
Radek

6. Data: 2006-01-31 10:14:36

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> "Radek" napisał
>
> 150 złociszów się należy.
> Na tyle wyceniam swoje przetwory. Żadna restauracja się nie umywa,
> choć lubię próbować.

No ale jeśli zamówię 10 Twoich słoiczków i wstawię je do
swojego sklepiku - to co - staną się automagicznie
nafaszerowane chemią, modyfikowane genetycznie etc.?
Czy jeśli ktoś je z tego sklepiku kupi, bo uważa że robienie przetworów
to bezsensowna strata czasu, to natychmiast padnie na raka?

Pozdrawiam,
Radek

7. Data: 2006-01-31 10:41:49

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl>
napisał w wiadomości
i.pl...
> In article <43e92749$1$1472$f69f905@mamut2.aster.pl>,

> Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie robienie własnych przetworów to
> przede wszystkim sprawa kubków smakowych.

Kolorowa oferuje dwa słoiczki za 150 zł.
Dla mnie sprawa kubków smakowych tu się kończy.

Radek

8. Data: 2006-01-31 10:51:59

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie, ze o cos innego.
> Mnie to przypomina anegdotę Anny Dymnej, ktora po rozpoczeciu kariery
> w bardzo mlodym wieku zaczęła opowiadać swojemu męzowi jak to teraz
> będzie
> gwiazdowac. Na co Dymny jej palnął z niesmakiem: "Ty glupia..... nie
> wiesz, ze najwazniejsze to to, co umiemy zrobic wlasnymi rękami".
>
> Chcesz, zeby Twoje dzieci cos potrafily, czy mają tylko jezdzic po
> swiecie jak cytowani niemieccy emeryci ;-)

Chcę, żeby moje dzieci umiały wiele rzeczy.
Ale przede wszystkim chcę je nauczyć nie marnować
życia na rzeczy, które są stratą czasu.

Słowa Dymnego niestety są dla mnie po prostu anachronizmem.
Oczywiście można żyć jak w "Osadzie" - doszukiwać się
wartości duchowych w oraniu pługiem ziemi...
Dla mnie to tylko nieporadność i brak przystosowania do życia.

Pozdrawiam,
Radek

9. Data: 2006-01-31 11:07:08

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura! Chyba nic w kuchni nie robisz :-/.

Robię.
Zlewu nie mamy w kuchni.
Czasem faktycznie trzeba warzywa opłukać, ale to się daje zrobić w
łazience ;)
(btw: dzieci w tym są bardzo pomocne).
No dooobra - ten zlew jak już się zabudujemy to będzie (wypada, żeby
był),
ale od 3 lat go nie ma i spokojnie sobie radę dajemy.

Zdziwiona?

Radek

10. Data: 2006-01-31 11:17:48

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Szczególnie fantastycznie płucze się w niej ziemniaczki i odlewa
> makaron do tej małej dziurki.
>
> --
> s i w a
> ucieszona

Im bardziej ucieszona tym rozumek mniejszy... ? ;)

Ale dobra wyjaśnię:
krąży obiegowa opinia, którą też podzielałem 3 lata temu,
że zmywarki zmywają "trochę-brudne" naczynia, a te bardziej
brudne to trzeba najpierw opłukać etc.
Więc stwierdzam, że to plotka - zmywarka zmywa wszystko.

Radek

przebranie - puchatek
T-shirty
czytanie sylabami a całymi słowami