obowiązki dzieci w domu ...

551. Data: 2006-02-08 12:37:04

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:dscell$8gh$1@inews.gazeta.pl...

> Przeżytek przeżytkiem, ale wyobraź sobie, ze jestes gdzieś, gdzie nie ma
> prądu, ostatnią baterię szlag trafił, a Ty musisz wezwać pomoc, albo
> nadać komunikat. Predzej zadziała Ci tam - tam i afabet Morse'a, niz
> komórka, radio i laptop bez baterii.

Pomijajac fakt, ze nie ma to zadnego zwiazku z omawianym tematem - wyjmuje z
kieszeni panel baterii slonecznych i podlaczam laptopa, komorke i co tam
jeszcze mam do podlaczenia ;-P

--
Axel

552. Data: 2006-02-08 12:38:38

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> "Agnieszka" <a...@z...net> napisał

> Widzisz, sęk w tym, że zupełnie nic się jej nie pomerdało.

Wredna kolorowa... Najpierw obiecuje sprzedać po zaporowej cenie domowe, a
potem dosypuje świństw, żeby było trwalsze. Jak to ludziom jednak ufać nie
można...

Agnieszka
PS. Przepraszam kolorowa, że padło na Ciebie, ale tylko Ty się oferowałaś ze
sprzedażą...

553. Data: 2006-02-08 12:42:54

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Nie, z lasu uciekłam

Tak wlasnie wyglada... wode od sasiada umiesz pozyczyc, a pradu to juz nie.

> Nie jest młoda

Rozumiem, ze Ty stara jestes? (pewnie nie mlodsza od plyty)

http://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82yta_kompaktowa

opracowana pod koniec lat 70-tych...

I jak to sie ma do zmywarki, ktora podobno jest swiezym wynalazkiem?

dla przypomnienia: http://www.wynalazki.mt.com.pl/wyn/zmywarka.html

--
Axel

554. Data: 2006-02-08 12:45:18

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" ...
> [...]
>
> Wredna kolorowa... Najpierw obiecuje sprzedać po zaporowej cenie domowe,
> a potem dosypuje świństw, żeby było trwalsze. Jak to ludziom jednak ufać

Kolorowa pisała o pierogach, czy to Tobie się pomerdało?

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

555. Data: 2006-02-08 12:45:57

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

(ciach - i tak nie ma sensu)

> Rozumiesz funkcję ukośnika? Oddziela wymienne elementy, gdybyś nie
> wiedział. Śmietana lub cebulka lub skwarki, do wyboru. Ja tam lubię
> ze wszystkim na raz, ale niektórych goni po takim zestawie.

A jak Ci powiem, że nasza skarby by się oflagowały za dowolną
z tych 3 rzeczy na swoim talerzu? ;)

> A co ma być? To Ci nie posmakuje, nie ma przymusu. Ale nie będziesz
> wiedział, póki nie spróbujesz.

Ale przymus _nie_kupowania_w_markecie_ to już JEST, tak?
Jeszcze raz dam Ci szansę na wycofanie się... trochę się zagalopowałaś.

Radek

556. Data: 2006-02-08 12:46:52

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-08 12:54:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnieszka* skreślił te oto słowa:

> O ile mówimy o kuchni pani Tereski. Nie nam wnikać gdzie ona te pierogi
> robi. Naprawdę ciągnięcie akurat tego wątku nie ma sensu.

EEee, mi sie podoba podwątek o sklepie, który sprzedaje pierogi lepione
przez panią Tereskę ;>
Choć domyślam się, ze rozstrząsanie walniętego przez Ciebie babola może Ci
być (nomen omen) nie w smak :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

557. Data: 2006-02-08 12:47:06

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@o...pl> wrote in message
> To robią już UPSy do zmywarek i odkurzaczy? Pacz pan jak ta technika do
> przodu prze...

UPSy robia do wszystkiego. Na przyklad, w naszej firmie jest UPS zasilajacy
normalna siec w calym budynku. Mozna do niego podlaczyc rowniez kuchenke
mikrofalowa, jak sie kto uprze. A jak jest dluzsza przerwa w dostawie pradu
(ponad minute), to wlacza sie automatycznie generator...

--
Axel

558. Data: 2006-02-08 12:48:03

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...net> napisał:
> Spróbuj kupić te obok, może nie będą zakalcowate ;-)

Niestety wszystkie, ktore probowalam byly :-(

> A masz jakieś szczególne plany co do moich dzieci? I jeżeli nie, to po co Ci
> informacja, co będzie umiała dwójka obcych Ci ludzi?

Bo Radek napisal, ze uwaza robienie czegos wlasnymi
rękami za anachronizm, chociaz chcialby zeby jego dzieci cos umiały robic.
No to ciekawa jestem co powinny umiec robic dzieci starsze (żeby
trzymac sie tematu grupy) w dobie ogólnej specjalizacji.

Pozdrowienia,
Lila

559. Data: 2006-02-08 12:49:12

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnieszka" ...

> Kolorowa pisała o pierogach, czy to Tobie się pomerdało?

Kupny MUSI posiadać pewną trwałość. Tu nie ma nic o pierogach. A myślisz, że
jak dogadam się z Jarkiem na temat tych jego pierogów i kupię od niego, to
mi dosypie czegoś? Żeby Twoją tezę udowodnić?

Agnieszka

560. Data: 2006-02-08 12:52:27

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek"

> (ciach - i tak nie ma sensu)

Hyhy

> A jak Ci powiem, że nasza skarby by się oflagowały za dowolną
> z tych 3 rzeczy na swoim talerzu? ;)

To pomyślę, że znowu wymyślasz, byle coś napisać. Nagle z cebulki zrobiła
się niechęć do wszelkich dodatków, które, jak to dodatki, wcale nie są
tematem tej rozmowy? Napisz od razu, że się oflagują na widok pieroga
dowolnej poza kupną proweniencji, i będzie po kisielu. ;)

> Ale przymus _nie_kupowania_w_markecie_ to już JEST, tak?
> Jeszcze raz dam Ci szansę na wycofanie się... trochę się zagalopowałaś.

Gdzieś piszę o przymusie? Gdzie, pokaż.
Kupuj sobie, ale przestań twierdzić, że to debeściarskie jest. Dla mnie
wynika z wygody/lenistwa. Względnie wielkiej miłości i lojalności do żony.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.
(c) Jakub "Cubituss" Kowalski

przebranie - puchatek
T-shirty
czytanie sylabami a całymi słowami