Re: oczko wodne - OT

Data: 2003-07-20 03:19:10
Temat: Re: oczko wodne - OT
Od: p...@o...pl

Polski to taki język w którym imona własne można odmieniać, jeżeli mówisz o
jednej roślinie to powiesz Grzybień biały a jeżeli o grupie roślin to
Grzybienie białe, zależy od kontekstu w zdaniu.
Co zaś do "Grążela białego" na mojej stronie to proszę uściślij mi to miejsce,
jako że stronka się rozbudowała i nie mogę tego miejsca znaleść, byłbym
wdzięczny.