oczyszczanie organizmu

51. Data: 2006-08-03 07:25:20

Temat: Re: oczyszczanie organizmu
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:eas3t8$7lg$1@inews.gazeta.pl...

> Prosze ? ..znowu czegos chyba nie rozumiem? Jakiej rywalizacji?
> Ja chyba wyraznie ci napisalem, kto tutaj robi chlew z grupy i podalem ci
> ten
> link jako kolejny przyklad wypowiedzi wyjatkowo niekulturalnej....i to tak
> trudno jest ocenic?

A kto powiedzial, ze ja mam ochote i obowiazek to oceniac???
No to Ci napisze wyraznie nie mam ochoty, ani obowiazku oceniac waszych
dyskusji.
To ze Ty napisales to jest Twoje zdanie, a pozwol ze ja wyrobie dobia
wlasne.

> No tak, ale z kontekstu twojej wymiany korespondencji z tym wyjatkowo
> niekulturalnym jurkiem, wynika zupelnie cos odwrotnego do tego co powyzej
> piszesz....

Z tego co widze troszke powyzej w odpowiedzi do Jurka Ty tez nie zawsze
jestes kulturalny.
Jesli chodzi o zrozumienie tekstow to lepiej sie zastanow dwa razy czy
dobrze zrozumiales, zanim wypiszesz podobne stwierdzenia.

No to tez EOT

--
ewka

52. Data: 2006-08-03 10:29:10

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ewo, mnie spam w sieci tez bardzo przeszkadza, a szczegolnie jesli ten spam
> jest niekulturalny i obrazilwy.

No niee... ty to masz tupet w mamieniu ludzi... Mało kto w sieci potrafi aż tak
bluzgać na adwersarzy jak ty.
A to seria towich ataków, wyzwisk i straszenia prokuratorem niemal każdego,
kto napisze, że lubi dietę z mięsem i tłuszczami:

http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/4c1e
e9c058cac065?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/2ce4
76009e2e19e5?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/4677
d610d7b4eca0?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/41b8
1977170da769?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/c58f
8d8a46dd2587?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/15af
38920fa6233d?&hl=pl
http://tiny.pl/tzcd

http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/4c1e
e9c058cac065?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/60f7
0651faf4a99a?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/1586
e689610f9b81?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/db3a
3dd8b3add245?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/55b6
299591868bbf?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/cc80
a091d3ca3506?&hl=pl

http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/fcef
b3398f1bd62a?&hl=pl

Masz tupet domagać się na grupie "respektowania twojego stanowiska":
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/2c95
57255f77e03c?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/fa3c
1995fb9e1f5d?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/a6ee
e74ba538a99a?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/ba68
4bba7e4f0e03?&hl=pl
Z lubością zakłada wątki [OT] ad personam. Typowy wątek-atak na grupowicza:
http://tiny.pl/tzdf

> Zreszta to ja tutaj usilowalem wielokrotnie przekanac grupowiczow do zwrocenia
> uwagi, a nastepnie ukrocenia ekscesow ktore wyczynia na tej grupie zespol
> wyjatkowo agresywnych opty_bytow, bo uwazam ze takie zachowania uniemozliwiaja
> jakakolwiek sensowna dyskusje na grupach internetowych.

Największą rozrabiaczką jesteś TY właśnie, seryjnie obrażasz wszystkich
niewegetarian.

> Nie wiem czy zauwazylas, ale szczegolnie agresywne sa opty_byty wowczas, kiedy
> pojawia sie tutaj jakas informacja o charakterze negatywnym na temat diet
> niskoweglowodanowych.

Oczywiście ty byś chciała do woli opluwać w I-necie optymalny sposób żywienia,
a optymale powinni milczeć i ci nie przeszkadzać w twojej chorej misji?
To jest grupa dyskusyjna, a nie twoja mównica na sali z milczącymi słuchaczami.

> (....prosilem nawet klintona, ktory rowniez nie zwracal do tej pory na to
> uwagi, do baczniej obserwowal gracujacych tu niekulturalnych opty_trolli)

Daruj już sobie ten chamski język, każdy ma okazję widzieć, że sama grasujesz.

> Sprawa z tymi niskoweglowodanowymi dietami, nie jest taka prosta i oczywista,
> jakby sie moglo wydawac, bowiem w Polsc te diety sa stoswoane przez
> niskoweglowodanowa_sekte do leczenia ciezko chorych ludzi.

Twoje insynuacje że opty są sektą nic ci nie pomogą, i tak każdy sam ma możliwość
sprawdzić, czy to prawda, i wtedy wie jak kłamiesz, żałosna niespełniona nałukowo
Annoklay...
Swego czasu gdy byłaś na naszej grupie, miałaś czelność napisać na nas donos do
organizacji zajmujących się sektami w Polsce. Odpisano ci, że organizacja optymalnych
nie kwalifikuje się do miana sekty. Oczywiście ty w odwecie oskarżyłaś tę osobę o
nicku
Mimi, że też jest optymalna... ;)

> Zaleca sie bezmyslnie te diety takze matkom w ciazy i dzieciom, mimo ze nie
> przebadano tych diet pod wzgledem ich bezpieczenstwa.
> W tej chwili jest juz wiele ofiar tych "zdrowych i rzekomo optymalnych"
> diet (nawet SMIERTELNYCH)...

Najwyraźniej twój biznes na "zdrowych" dietach i naturoterapii ci nie idzie.
Czyżby w Montrealu brakowało ci klientów chętnych na cukrowe terapie?
Czy naprawdę Kanadyjczycy coraz częściej wolą wybierać dietę niskowęglowodnową
i stąd te twoje usenetowe frustracje?

> Informacje na ten temat probuje sie jednak wszelkimi mozliwymi metodami
> wyciszac, tylko po to, aby one nie dotarly do ludzi....

Ależ to właśnie DZIĘKI TOBIE dieta optymalna jest cały czas na topie usenetowych
dyskusji...
Nadajesz cały czas http://tiny.pl/tzdt , więc gdzie jest to "wyciszanie wszelkimi
metodami", manipulantko?

> .i nie jest prawda jakoby czlowiek (szczegolnie chory) mogl podjac rozsadna
> decyzje w przypadku wyboru diety ktora zamierza stosowac,

Oczywiście wg ciebie rozsądne mogłyby być tylko TWOJE dietetyczne porady?
W takim razie napisz tu ile diet już przetestowałaś na sobie i swoim synu, i jakie
masz
zdrowotne efekty. Jaką aktualnie testujesz? I dlaczego ciągle Dlaczego nigdy jeszcze
nic
nie napisałaś o WŁASNYCH doświadczeniach dietetycznych?
Dlaczego zamiast pisać pozytywnie o SWOJEJ diecie, ty od lat do spółki z brumbakiem
i are szkalujesz optymalnych?

> ....bowiem kazdy czlowiek aby mogl podjac wlasciwa decyzje musi miec dostep
> do pelnego pakietu rzetelnych i obiektywnych informacji na ten temat...

Czy ktoś z optymalnych przeszkadza ci "udostępniać pełny pakiet rzetelnych
i obiektywnych informacji na ten temat"?
Udostępniaj sobie do woli, tylko nie wymagaj, aby inni milczeli albo jedynie ci
przytakiwali.
Raz optymalnych udało ci się zwodzić tą swoją "rzetelną wiedzą" aż przez kilka
miesięcy, mnie zresztą też zwiodłaś. Ale już więcej razy ten numer ci się nie uda.

> Niestety niskoweglowodanowa sekta, przekazuje nieprawdzie informacje na ten
> temat, bo np. zupelnie bezpodstawnie twierdzi, ze sa to jedyne wlasciwe diety
> dla wszystkich ludzi....

A ty chcesz decydować, komu łaskawie zezwolić na jedzenie dobrych rzeczy, a kto
może jeść tylko roślinki?

> Natomiast naglasnia tylko te doniesienia, ktore maja przekonac publike o
> rzekomych cudownych uleczeniach z roznych chorob, ktore mialy miejsce u osob
> stosujacych ten styl odzywiania....

A gdzie tu widzisz nagłaśnianie? Nikt inny tak dobrze nie robi tego jak ty.

> Zauwazylem, ze jestes madra i rozsadna osoba,

Taaa... znów ten sam od lat obślizgły chwyt "obłaskawiania" dyskutanta...
obrzydliwość...

wiec chyba nie musze ci nic
> wiecej juz na ten temat tlumaczyc, bo moze teraz zrozumiesz o co Are chodzi.
> (Are zna doskonale ta sekte).
> Zreszta jest to wyjatkowo pozytywy grupowicz i na sadze, ze chcial ci ublizyc.

O tak, Are to grupowicz "wyjatkowo" kulturalny i na poziomie...
Od lat pasujecie do siebie...
Dla niezorientowanych: Jeff=annaklay=krystynkka=jiujitsu*
323&v=2&s=0
i przezabawna ;) dysputa:
325&v=2&s=0
*zabawna wpadka: jiujitsu na tym forum pisze jako kobieta (na pl.soc. polityka
jiujitsu jest facetem), a w roztargnieniu podpisała się jako Krystynka ;)))
i jak zawsze od lat Annaklay (tu: krystynkka) pisze: "spokuj"... ;)

laurki dla chamskiego brumbaka i opinia kilku osób o Annieklay:
24&v=2&s=0

I kulturalny na poziomie aruś do spółki z annąklay:
287&v=2&s=0

> Jest tego cala masa i niektore z tych wypowiedzi sa wyjatkowo obrazliwe i
> agresywne...
>
> ...chyba zrozumiale jest wiec, ze agresja ta moze rodzic podobna agresje u
> osoby bezpodstawnie atakowanej, bowiem podobnie jak to mialo miejsce w
> wymianie zdan miedzy toba a Are, kazdy usiluje sie jakos bronic:)

Krystyna

P.S. Do are: A jak dzisiaj się czuje twój optymalny wujek, o którym wspomniałeś
w jednym z watków?

53. Data: 2006-08-03 10:47:59

Temat: Re: Re(OT) sorki .....OPTYSEKCIE.... mialem napisac
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
eas49t$8n0$...@i...gazeta.pl...

> ..dlatego ze ty kretynie bredzisz i slina ci cieknie w pogoni na tej
> grupie
> za moimi postami, to ja mam cos na nerwy zazywac ??

myslisz ze bluzgami cos udowodnisz? potwierdzasz tylko ze nerwy w "proszku"
, czas wiecej tluszczyku zazyc :))))

> Chyba tej twojej diety nie stosujesz wlasciwie, skoro taki zalosny poziom
> intelektu prezentujesz:)

na szczescie Ty reprezentujesz bardzo taki .... zalosny, ze mam jeszcze
duzo do dojscia do dna na ktorym baraszkujecie z Arusiem :)))))

Jurek

54. Data: 2006-08-04 13:33:21

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> przewazaja emocje nad rozumem", a nasza grupowa gwiazda Andrzej Czyz vel
> Roch Kowalski dalej w spokoju wyzywa sobie ludzi od mordercow, pedalow i
> pedofili. To Cie nie razi, jak rozumiem, bo Cie osobiscie nie dotyczy?

Dzieki za uznanie, chociaz nie wypowiadam sie w imieniu Kowalskiego. A
tak przy okazji mam pytanie: jakich "ludzi"? Analiza Rocha Kowalskiego
dotyczaca morderstwa popelnionego przez Kaima wyraznie wskazuje, ze
osobnicy, ktorzy sa na diecie roslinnej VEGETARIANIE lub JAROSZE (a w
swietle bibli ten rodzaj pokarmu jest obrzydliwoscia w oczach Boga) nie
podlegaja pod taka wlasnie definicje. Sa niewolnikami, a nie Ludzmi
stworzonymi na "obraz i podobienstwo Boga". I to oni sa przyczyna
calego zla na tej ziemi! Prawda guru jaroszy!

Nawet senator amerykanski moze ulec czarowi szarlatanow:)
Jedzenie jak lekarstwo
Set Point- doradcy
Naukowa karuzela strachów
Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)