Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?

Data: 2003-09-19 16:17:34
Temat: Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

Użytkownik "Predator" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bke76k$8in$1@news.onet.pl...

> No pod wykładzine raczej nie będzie się nadawała. Jeżeli
> będziecie po odbiorze zaraz kłaść płytki to w sumie nie ma
> sensu wykłucać się o wylewki, jeżeli za jakiś czas, to żeby
> używać łazienki muszą zrobić wylewkę, to oni schrzanili
> a Ty nie masz obowiązku natychmiast (ani w ogóle) układać
> płytek.

Plytki oni sami beda kladli ale juz nie standardowe wiec beda to robili po
odbiorze. I dlatego po odbiorze chcieli te ktore leza skuc. Ale ja
koniecznie chce zobaczyc jak wyglada podloga po skuciu . Bo niekoniecznie
musi to byc zrobione poprawnie , a sadzac po tak licznych wadach w
mieszkaniu raczej nie bedzie.

> Jejku już nie przesadzaj z tymi dziurami, zaklejenie otworów
> po kołkach to znowu nie takie ceregiele i nie trzeba być
> fachowcem najwyższej klasy.
> Aly Ty płacisz wiec mozesz rzadac poprawki i jak nie czujesz
> sie na siłach niech poprawiaja.

Dokladnie. Ja place i chce mieszkanie w dokladnie 100% sprawne.

> oj, oj kupujesz mieszkanie które jest warte zapewne co najmniej
> 100000 a chcesz oszczędzać na poziomicy za 30-40zł która
> przydaje się w domu???
> Za 5 zł bym nie kupował ponieważ one mają raczej małe oczko
> i raczej trzeba mieć trochę wyczucia żeby taką poziomicą
> pracować.

Tu nie chodzilo o oszczedzanie tylko o brak czasu na kupienie tego.
Poinformowali nas o odbiorze w ostatniej chwili i nie bylo czasu. A uwazam
ze takie rzeczy na budownie sa (dalsza czesc budowy trwa) wiec nie powinno
byc dla nich problemem pozyczenie ich na kilka minut.

> No to jak bedziesz mieć swoje mieszkanie to będzie
> trzeba się nauczyć :)))))). Chyba do wieszania obrazków
> czy zmiany ich miejsca nie będziesz wzywać fachowców :))))))))
> No chyba że będziesz to faktycznie nie ma sensu się
> tego uczyć.

Hehehe.. tak naprawde to ja to umiem ale oni nie musza o tym wiedziec. W
koncu jestem dla nich slodka gowniara ktora nie traktuje sie powaznie. wiec
tak jak oni mnie traktuja tak ja ich.

> Pozdrawiam
> Darek
>
> P.S. Życzę powodzenia z tym odbiorem i przyjemnego mieszkania :))))

dziekuje

Kropelka