odchudzania dzień trzeci :-)

1. Data: 2001-11-15 10:19:27

Temat: Re: odchudzania dzień trzeci :-)
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Sheridan" <a...@o...com.au> napisal(a) nam tak:
>Kup sobie jakis dobry licznik kalorii (ksiazeczke). Nie mow 'cale mnostwo
>kalorii' - dowiedz sie ile.

tak, tak
albo kup sobie ksiazeczke p. Montignaca i dowiedz sie, ze sie nie tyje
od kalorii tylko od podwyzszonego cukru w krwi i ze to wszystko wina
twojej insuliny ktora sie nad-wydziela albo niedo-wydziela
tak, tak
a potem patrz jak twoj wuj stosujac diete chudnie w oczach, jak twoj
maz stosujac diete przy okazji twojej (bardzo niedokladnie) chudnie w
oczach i jak ty.... nie chudniesz! :))))))))))))

ps. nic sie nie przejmuj i tak w ciebie wierze, to w siebie juz
przestalam wierzyc :)

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
A. Osiecka
Nie daj mi Boze, bron Boze sprobowac

1. Data: 2001-11-16 08:24:40

Temat: odchudzania dzień trzeci :-)
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanęłam rano na wadze :-) Już 1,4 kg mniej. Wiem, wiem, że najpierw to ja
się odwadniam, a dopiero potem odtłuszczam, ale miło było zobaczyć ;-)
Mam pytanko do odchudzających się. Czym "zaprawiacie" surówki?
Taka np. z kapustki i marchewki. Bo ja lubię mocno "pooctowaną", posolona i
wygniecioną rękami, aż soczek puści. Ale jak naleje oliwy, czy oleju, to ma
wtedy całe mnóstwo kalorii. Czy np. z jogurtem naturalnym dobrze to smakuje?
Bo jakoś nie mam pomysłów.
No i drugi problem - śniadania. Kurcze, jakoś odruch robienia kanapki jest u
mnie dość silny, a surówka na śniadanie, jakoś mnie nie syci.
Macie jakieś pomysły?
Będę wdzięczna.
I może jakieś nietuczace danka obiadowe?

--
misiczka
Nie częstość lub gwałtowność uderzeń jest siłą, ale celność.

1. Data: 2001-11-16 08:44:50

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@w...pl> wrote in message
> No i drugi problem - śniadania. Kurcze, jakoś odruch robienia kanapki jest
> mnie dość silny, a surówka na śniadanie, jakoś mnie nie syci.

dla mnie dosc sycacym sniadaniem jest serek homo owocowy (lub pewnie lepiej
naturalny) z owocami, np banan i jablko. Moze byc tez jogurt, ale po
jogurcie to jestem glodna.
Pyszne jest tez takie sniadanie: platki owsiane wymieszane z utartym
jablkiem, rodzynkami i slonecznikiem. Najlepsze gdy przygotuje sie wieczorem
i do rana platki i slonecznik namiekna, mozna dolac ciut soku jablkowego.
Swego czasu czesto to przygotowywalam.

Asia

ps. trzymam kciuki za ciebie :-)

1. Data: 2001-11-16 09:03:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> I może jakieś nietuczace danka obiadowe?

Gotowana rybka... Albo do drugiego dania, albo zupka rybna...
Steki z piersi indyka...
I nie przejmuj się tak tłuszczem jako kaloriami... Po prostu dla smaku
dodaj, ale ciut mniej niż zwykle...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-16 10:20:26

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się odwadniam, a dopiero potem odtłuszczam, ale miło było zobaczyć ;-)
> Mam pytanko do odchudzających się. Czym "zaprawiacie" surówki?

Ja tez na diecie :-((((, a wlasciwie :-)))), bo chudne ! Dwa tygodnie i
zachwyty rodziny......, to jest motywacja!
Zaprawiam oliwa, bo mimo kalorycznosci, ma podstawowa zalete : vit. A i D
rozpusczaja sie w tluszczch, wiec trzeba go dostarczac organizmowi.
Calkowicie za to odrzucilam pieczywo i cukier. Efekty widac, glodna nie
chodze i oto chodzi :-)))).
Zycze wytrwalosci, wspierajmy sie wzajemnie, a reszta niech nas dopinguje
:-)))

Pozdr.
Adiola

---

1. Data: 2001-11-16 11:25:06

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
smakuje?

Kup sobie jakis dobry licznik kalorii (ksiazeczke). Nie mow 'cale mnostwo
kalorii' - dowiedz sie ile. Np lyzeczka oliwy czy oleju ma 44 kalorie - tyle
co dwie lyzeczki cukru albo male jabluszko. A lyzka oliwy ma 176 kalorii -
tyle co gruba kromka razowego chleba. To jak musisz z ta oliwa to jedz z
oliwa - a 'obetnij' kalorie gdzies indziej. Ja jem na sniadanie pol banana i
mi wystarcza, ale u nas lato i upaly to jesc sie nie chce. Maly kartonik
jogurtu (200ml) ma tyle kalorii co lyzka oliwy. Itd itp. Jestes na dobrej
drodze. Zycze powodzenia. Nie zakladaj sobie diety zbyt drakonskiej, bo nie
wytrwasz. Raczej traktuj to jako przygode w kulinarnej re-edukacji.
Ania

1. Data: 2001-11-16 14:34:51

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "oshin" <b...@a...krakow.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> oczach i jak ty.... nie chudniesz! :))))))))))))
>
> ps. nic sie nie przejmuj i tak w ciebie wierze, to w siebie juz

Nie poddawaj sie tak calkiem Dla mnie najtrudniej bylo zaczac. Wlasnie
zaczelam, w ubieglym tygodniu. Zbieralam sie od poczatku roku, jakos bez
zapalu.
I nawet mnie nie zmobilizowala konczona w tym roku okragla rocznica urodzin.
Dopiero teraz sie wzielam. Rezultaty raczej mizerne. Na razie dwa kilo,
które nic nie znacza. (mam 20 kilo nadwagi)
Ale mam wreszcie wene do odchudzania.
Mysle ze tym razem wytrzymam.
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2001-11-16 15:06:51

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana wrote:

> Dopiero teraz sie wzielam. Rezultaty raczej mizerne. Na razie dwa kilo,
> które nic nie znacza. (mam 20 kilo nadwagi)
> Ale mam wreszcie wene do odchudzania.
> Mysle ze tym razem wytrzymam.

Wytrzymaj, wytrzymaj...
I nie wydaje mi sie, ze powinnas o tych 2 kg. mowic z takim
lekcewazeniem. Zdrowe i skuteczne diety przewiduja chudniecie w tempie
nie szybszym niz 1-3 kg tygodoniowo. Wiec jezeli w ciagu tygodnia
"wyszly" ci 2 kg. to w sam raz. Najwazniejsze jest utrzymac to tempo, i
nie dac sobie wcisnac rewelacji o jakis dietach cud. Powodzenia.

1. Data: 2001-11-16 23:47:03

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Sheridan" <a...@o...com.au> wrote in message
> Kup sobie jakis dobry licznik kalorii (ksiazeczke). Nie mow 'cale mnostwo
> kalorii' - dowiedz sie ile.

Nie znoszę liczenia kalorii ;-)
Zawsze okazuje się, że jest ich za dużo ;-)

--
pozdrawiam, misiczka
Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,

1. Data: 2001-11-17 07:58:20

Od: "Edede" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Trzeci dzień zupki kapuśnianej... ;-(
Nic nie ubyło... ;-(((
Jedyny zysk - oszczędzam na wykałaczkach... ;-)

Namaste!
EuGeniusz Dębski

W sprawie tortu Agaty S.
czy to se vrati