Re: odchudzanie-co jesc ?

From: o...@t...pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: odchudzanie-co jesc ?
Date: Tue, 28 Apr 2009 14:59:00 -0700 (PDT)
<gt6tr8$8vd$1@inews.gazeta.pl> <49f723c9$0$29432$f69f905@mamut2.aster.pl>
<gt7ajq$95u$1@inews.gazeta.pl> <49f73212$0$29366$f69f905@mamut2.aster.pl>
<gt7f2f$cp$1@inews.gazeta.pl> <gt7job$2jan$1@opal.icpnet.pl>
<gt7mn5$8ch$1@inews.gazeta.pl>
<f...@v...googlegroups.com>
<gt7r36$45$1@inews.gazeta.pl>
<6...@w...googlegroups.com>
<gt7suk$8g2$1@inews.gazeta.pl>

> przeczytalem i ostatnie zdanie w Twoim tekscie wskazywalo na to, ze chcesz
> liczyc IG. Tak to zrozumialem. Ilosc glukozy we krwi nie da sie tak latwo
> policzyc, bo na jej poziom maja wplyw wlasnie inne dodatki takie jak proteiny,
> tluszcze czy blonnik, dlatego napisalem Ci o tym, ze oznaczenie IG dokonuje
> sie doswiadczalnie.

Oczywiscie zapomnialem wspomniec, ze chodzi o spozycie wylacznie
danego produktu w takiej formie, dla ktorej podany jest IG :)

> Tomek to troll, wiec to u niego normalne:))

Znam go od paru lat (uhuhu to juz z 8 bedzie) osobiscie - uwierz mi,
to przypadek znacznie bardziej skomplikowany, niz zwykly troll. W
wiekszosci sytuacji jego intencje sa szczere, a wiara prawdziwa ;)
--
Olleo