Re: odkrylem!

Data: 2007-10-21 10:42:58
Temat: Re: odkrylem!
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

Sky; <fff1mt$6h6$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> H he spróbowałby ktoś tylko... ;P
> Ale i tak real swą specyfiką nie sprzyja wydobywaniu z luidzisk tego co w
> nich naprawdę trudnego siedzi...ot jak uwarunkowania psychoterapii
> indywidualnej:
> który terapeuta narazi się na wybuch czyjejś nagromadzonej latami agresjii
> grzebaniem w kimś aż do bólu? Żaden co ma resztki instynktu
> samozachowawczego... ot dlatego terapie ciągną się [ku uciesze i zyskowi
> terapeutów] czasem latami...

Wiesz co Sky - kaca mam, a Bóg, z którym wczoraj rozmawiałem, powiedział
mi, żebym przestał pić i palić. :) Nie ma to jak wariat. Ale ... moja
państwowa psychoterapeutka chyba będzie musiała się zmierzyć z bólem -
nie robiłem tego dotychczas ze względu na to, że potem jestem zmęczony i
mam doła [jestem niestabilny] przez jakiś czas, no i nie chcę, żeby to
wyszło sztucznie. Z agresją się nie zmierzy, bo nie chcę być agresywny -
bywam w pewnych granicach, ale wtedy to jest albo gra, w której biorą
wszyscy udział, albo metoda odstraszania - nie mam potrzeby atakowania
psychoterapeuty - sam z własnej woli chodzę na psychoterapię, więc niby
dlaczego mam atakować kogoś, kto mnie nie zmusza do obecności i
chodzenia? ;)

Pozdrawiam
Flyer
--