odkurzacz i żelazko jakie?

11. Data: 2011-01-13 22:23:13

Temat: Re: odkurzacz i żelazko jakie?
Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dopiero co użytkuję odkurzacz Rowenta i jest całkiem całkiem.
Szczotka trójkątna, łatwiej nią dojść w rogi, ale przy jakichś olbrzymich
powierzchniach jest węższa od standardowej.
W komplecie ssawka do parkietów (z miekkiego włosia) i turboszczotka (chyba
jak ktoś ma zwierzeta futerkowe??), długi przewód choć gruby (elektorlux też
miał długi, ale cienki).
Chodzi dość cicho, i co ważne miłym zaskoczeniem są aż 5-litrowe worki
(ostatnie odkurzacze miały coś około 3,5-litrowe przy wymianie i z łezką
wspominałem starego ogromniastego Zelmera Oceanic).
Brakuje mi jedynie funkcji parkowania (wyłącznika silnika) przy chwilowym
odstawieniu rury w odkurzacz, no i zdalne sterowanie z rury też by się
przydało, ale to drugie to jeszcze nie standard.

Z żelazek najlepiej w ręce leży mi Philips, może jeszcze Braun.
A ciekną wszystkie (z kilkunastu sztuk, które się przewinęły), trochę to
wq...ce, że firmowe żelazka po ładnych parę stówek ciekną na podłogę.

12. Data: 2011-01-15 11:38:26

Od: " Rooobert. K..." <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zelmera model Orion i jest to już 10 rok bezawaryjnej pracy tego
urządzenia - nic się nie zapsuło. N
Następny też będzie Zelmer, po kłopotach jakie miałem z Electroluxem, nawet
mu metalowe rury rdzewiały od wewnątrz (gdzie ta czysta szwedzka stal).

Pozdr.
R...

13. Data: 2011-01-15 13:47:58

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:
> witam,
> muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?
> odkurzacz (do tej pory zelmer syrius) nie zdzierżył i wyzionął ducha
> po 2 latach - rozpadła się szczotka, teleskop, odpadło koło. Do
> sprzatania jest około 120m panele i kafle. interesują mnie workowce z
> dużym workiem co powiecie o BOSCHu?

Elektrolux Ultra silencer jakis albo rowenta silence force albo samsung tez
jakis silence bla bla. Posiadam ten pierwszy i jest bardzo fajny, lecz nie
idealny. Naprawde cichy, pracuje kulturalnie. Wyglada na solidny ale to sie
okaze z czasem. Worki majace byc "anty odour" nie dzialaja jakbys oczekiwal,
nadal smierdzi ale moze mniej. Sila ssania bardzo duza (na max jest oczywiscie
glosniejszy ale nadal cichszy niz zelmer...). Nigdy wiecej wyjacego odkurzacza,
przy E US mozesz normalnie gadac przez telefon (na mocy od min do sredniej, na
minimum parkiet odkurzy bez problemu ale dywan juz wymaga sredniej mocy).

Test tabletek do zmywarek.
cena zabudowy kuchni
Transformator z hamerykanskiego na polskie.
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki