odporność :(

11. Data: 2006-02-28 13:10:56

Temat: Re: odporność :(
Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może się powtórze, ale wiem że ludzie podchodzą sceptycznie do takich
oczywistych rozwiązań.
Sam na sobie wypróbowałem i na 100 % działa i bardzooooooo podnosi
odporność:
2 x dziennie herbata z miodem(najlepiej pokrzywa i miód spadziowy) do tego
wieczorem dużo cebuli i czosnku(zwykła kanapka z pomidorem i 1 cabula, do
tego barszczyk + ząbek czosnku) Tydzień czasu takiej kuracji i organizam
zwlaczy każdą bakterie :)

12. Data: 2006-02-28 13:35:13

Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawet kataru). Polecił mi to kiedyś lekarz, kiedy byłem mocno chory na
> grypę/anginę/cośtam jeszcze.

tzn. nawet zupy ?

faktycznie bakterie się rozmnażają w cieple.
Dodam,że jak byłam mała, całą podstawówke nie miałam nawet raz grypy,
wszystko się zaczęło wraz z dojrzewaniem- więc chyba w genech ni emam
zapisanej słabej odporności?
:(

13. Data: 2006-02-28 14:03:25

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2006 14:35:13 +0100, A. napisał(a):

> tzn. nawet zupy ?

Nie wiem, ja bardzo rzadko jadam zupy :) Oczywiście to nie jest tak, że
absolutnie nic gorącego Ci nie wolno. Ale jeśli już, to naprawdę
sporadycznie.

Aha, jedzenie _gorących_ potraw jest bardzo niezdrowe :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

14. Data: 2006-02-28 22:04:20

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bongiorno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

ponoc mi odpowiadasz, a ja o niczym takim nie pisalem
odstaw trawke przed pisaniem, oki?

--
pozdro
ape

15. Data: 2006-03-01 07:05:14

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Bongiorno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> >
> ponoc mi odpowiadasz, a ja o niczym takim nie pisalem
> odstaw trawke przed pisaniem, oki?

odpowaidam grupie, ale jezeli czujesz sie samotny, odosobniony, brak ci
kontaktu z ludźmi - mogę ci napisać coś na priva
<lol>

16. Data: 2006-03-01 08:06:29

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> mogę ci napisać coś na priva

niestety twoja oferta nie spelnia moich oczekiwan

pozdro
ape

17. Data: 2006-03-01 08:34:17

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

Tak patrząc na twoje posty to niezły trol jesteś, masz tak tanią bajere i 0
wiedzy, że wołabym robić za wózek w Tesco niz zamienić z tobą 1 słowo.
Ta grupa przyda ci sie bankowo - moze znajdziesz numer do dobrego
psychologa - chocaiz watpie czy jest ci w stanie pomóc, spróbuj skok z 10
piętra przez zamknięte okno

bez szacunku dla trola

18. Data: 2006-03-01 13:54:28

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

01.03.2006: Bongiorno wrote:

> [...]
> Ta grupa przyda ci sie bankowo - moze znajdziesz numer do dobrego
> psychologa - chocaiz watpie czy jest ci w stanie pomóc, spróbuj skok z 10

Ale po co ta dyskusja na jego poziomie? Włącz plonkownice i spokój.

Inna sprawa, że tutaj notorycznie, lubią go niektórzy wyciągać ludziom z
KFa.

--
{ <http://www.abstynenci.pl> - Internetowy Serwis Abstynentów }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - Trzebińska grupa rowerowa }

19. Data: 2006-03-01 14:07:48

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> wołabym robić za wózek w Tesco niz zamienić z tobą 1 słowo.

juz zamieniles, dwusladzie na zetony :))))))))))))))))))))))

> spróbuj skok z 10 piętra przez zamknięte okno

nie bede cie nasladowal

> bez szacunku dla trola

kolejny bikers?
za moment cala ich sfora zacznie ujadac

--
pozdro
ape

20. Data: 2006-03-01 14:15:11

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kolejny bikers?
A co, twoi rodzice tez tu są ??

wpadanie waskowiny i waski kanal sluchowy
badanie krwi -leukocyty prosze o pomoc.
Ciśnienie 90/62
antykoncepcja - jak przepisywac pigułki
Tian Xian