odporność :(

1. Data: 2006-02-27 19:34:49

Temat: odporność :(
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

chciałabym zapytać czy macie jakies doświadczenia związane z opornością
organizmu. Mam 26 lat i co 2 tygodnie jestem chora, albo angina albo grypa,
zrobiłam wyma z gardła mam gronkowca złocistego ( który notabene posiada
prawie każdy, ale może u mnie akurat on wywołuje te choroby? )
teraz znów jestem chora, nie mam już siły, jestem zmęczona psychicznie i
fizycznie, byle wiaterek a ja od razu 39 stopni , gardło kaszel, co moge
zrobić?
lekarze już nie wiedzą, laryngolog przepisał brochnovaxom ( szczepionka
doustna) i narazi enie mam kiedy nawet jej zacząć bo ciągle jestem chora.
jakie badania powinnam wykonwać?
czasem mam tkaie myśli ,że może to jakiś HIV albo rak :(
jestem załamana
dziękuję za sugestie

2. Data: 2006-02-27 19:58:37

Temat: Re: odporność :(
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 20:34:49 +0100, A. napisał(a):

> jestem załamana
> dziękuję za sugestie

Moja sugestia jest taka: przestań pić gorące płyny (ewentualnie pij
naprawdę sporadycznie; sporadycznie nie oznacza szklankę dziennie, ale
szklankę raz na 3 tygodnie) i nie będziesz chorować. Metoda sprawdzona, ja
nie piję nic gorącego i nie byłem chory już od jakiś 3 lat (nie miałem
nawet kataru). Polecił mi to kiedyś lekarz, kiedy byłem mocno chory na
grypę/anginę/cośtam jeszcze.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-02-27 20:03:39

Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. napisał(a):
> [...]
> jakie badania powinnam wykonwać?
> czasem mam tkaie myśli ,że może to jakiś HIV albo rak :(

zrób sobie badania na obecność pasożytów w jelicie grubym, często to
jest przyczyną obniżonej odporności.

4. Data: 2006-02-27 20:07:55

Od: "Jacek" <j...@r...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakie badania powinnam wykonwać?
> czasem mam tkaie myśli ,że może to jakiś HIV albo rak :(

Na HIV zawsze mozesz przeciez zrobic sobie badanie bezpłatnie i anonimowo.

5. Data: 2006-02-27 20:13:10

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasem mam tkaie myśli ,że może to jakiś HIV albo rak :(

a moze siedzis w srodosiku jakiej agresywnej chemii? Ja jestem 2x w roku
chory jak przedawkuje :

a/ pistacje, orzechy, etc.
b/ kontakt z zywica epoxydowa, laminatami szklanymi etc.
c/ kontakty z kotami
d/ pylki w okresie letnim

mam normalne objawy grypowe , temperatura lamanie w kosciach etc. , biore
lekki odczulajace wtedy, aspiryne, witamine C i 2 dni pozniej jestem zdrowy.

p.s. test na hiv polecam, choc jest wiele chorob o takich symptomach.

6. Data: 2006-02-27 20:54:12

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
>
> chciałabym zapytać czy macie jakies doświadczenia związane z opornością

mogę polecić ziołowe kropelki Esberitox N na poprawę odporności, u nas na
razie działa ;)
pozdrawiam A

7. Data: 2006-02-27 21:21:44

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27.02.2006: A. wrote:

> [...]
> jakie badania powinnam wykonwać?
> czasem mam tkaie myśli ,że może to jakiś HIV albo rak :(

Ja dorzucę jeszcze do tych rad, co już tutaj padły, jedną, ale sprawdzoną
przez wieki - sport. Dużo sportu.

Jeśli jesteś taka chorowita, to po wyzdrowieniu, polecam od razu saune,
basen, biegi. Z tą sauną to oczywiście grzejesz się, potem pod zimny
natrysk, potem znowu do sauny i tak parę razy - działa. Raz w tygodniu
minimum. To samo z biegami i basenem. Z biegami nie przesadzać, biegać
pare km takich tempem, aby biegnąć _cały_ czas.

Jak chcesz naprawdę poznać co to hartowanie organizmu, to zapisz się do
jakiegoś klubu morsów, teraz jest sezon na takie kąpiele. Morsy to ludzie,
których choroby sezonowe się po prostu nie imają przez całe życie, o ile
się oczywiście hartują.

Oczywiście pisząc te porady zakładam, że nie złapało Cie nic poważnego,
tylko po prostu masz osłabioną odporność organizmu.

--
{ <http://www.abstynenci.pl> - Internetowy Serwis Abstynentów }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - Trzebińska grupa rowerowa }

8. Data: 2006-02-27 21:29:28

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:slrne06rb5.hp4.annihilator@trzebinia.org.org...

> [...]
ludzie,
> których choroby sezonowe się po prostu nie imają przez całe życie, o

poczytaj sobie cokolwiek na temat fizjologii, a szczegolnie patologii
krotkotrwalego przechladzania organizmu zanim zaproponujesz kluby
morsow.
skoki bungie tez zapisujesz na recepte?
szkodliwosc podobna :-(

--
pozdro
ape

9. Data: 2006-02-27 22:22:50

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poczytaj sobie cokolwiek na temat fizjologii, a szczegolnie patologii
> krotkotrwalego przechladzania organizmu zanim zaproponujesz kluby
> [...]

co ty gadasz, zimny prysznic zamyka pory, mozna dostac syfa jak sie tego
nie robi, od zimnego prysznica nic sie nie dzieje. Bylas kiedys w saunie?
Nie porownoj wskakiwania do baltyku w reklamie actimela do prysznica po
saunie.

10. Data: 2006-02-27 23:14:03

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
saunie?
> Nie porownoj wskakiwania do baltyku w reklamie actimela do prysznica

1. poczytaj o czym wczesniej z grubsza bylo. archiwum welcome to.
2. prysznic to nie to samo co klub morsow. gugle twoim przyjacielem
3. nie przyrownuj wskakiwania do lodowatej wody do innych tego namiastek
4. jak poznasz chocby pierwsza faze hipotermii - zapraszam do dyskusji o
jej sferze hormonalnej
5. czy w agencjach towarzyskich opcjonalnie (przymusowo) serwuja zimny
prysznic jako prewencje antykilowa?

--
pozdro
ape

wpadanie waskowiny i waski kanal sluchowy
badanie krwi -leukocyty prosze o pomoc.
Ciśnienie 90/62
antykoncepcja - jak przepisywac pigułki
Tian Xian