odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)

11. Data: 2009-03-17 12:18:09

Temat: Re: odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)
Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Do syna/córki na weekend przyjeżdża dziewczyna/chłopak. To pierwsza wizyta.
> Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć
> (przynajmniej od razu)?

Normalnie się zachowywać. Tak, jakby przyszedł kolejny kolega/koleżanka,
co to się przewijają nieraz przez dom. Nie starać się zbytnio, cokolwiek
to znaczy. Nie przepytywać, nie "sondować delikatnie" w żadnej
dziedzinie, nie przebierać się za "panią domu", jeśli nie jesteś qrą
domową, ani nie szokować młodzieżowatością, jeśli już skończyłaś 30
wiosenek. Być, jaka jesteś na co dzień. Absolutnie nie strofować Dziecka
przy sympatii, nie wspominać "śmiesznych wydarzeń" z wczesnego
dzieciństwa, ani późniejszych wpadek, ew. uzgodnić z Dzieckiem
pokazywanie zdjęć owego jako rozkosznego golaska na nocniczku lub
niedźwiedziej skórze.
Zrobić dobre, ale normalne jedzenie, bez dziwactw i popisów - kto, jak
kto, ale Ty to wiesz na pewno. Jakiś smaczny, prosty placek, drożdżowy,
czy w tym stylu.
--
starszy instr. BBjk
:)

12. Data: 2009-03-17 12:41:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Bbjk <b...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Zrobić dobre, ale normalne jedzenie, bez dziwactw i popisów - kto, jak
> kto, ale Ty to wiesz na pewno. Jakiś smaczny, prosty placek, drożdżowy,

I tak przez trzy dni?

Qra, zwariować można

13. Data: 2009-03-17 12:42:08

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
> ani nie szokować młodzieżowatością, jeśli już skończyłaś 30
> wiosenek. Być, jaka jesteś na co dzień.

A jak ktoś tak ma na co dzień? :)

> Zrobić dobre, ale normalne jedzenie, bez dziwactw i popisów - kto, jak
> kto, ale Ty to wiesz na pewno. Jakiś smaczny, prosty placek, drożdżowy,
> czy w tym stylu.

Hyhyhy, u mnie placek drożdżowy to od dużego święta jest :D

LL

Prowoku, prowoku

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

14. Data: 2009-03-17 12:44:50

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> I tak przez trzy dni?

Któreś mi radziły swego czasu i dobrze na tym wyszłam: być sobo. Ze
wszelkimi konsekwencjami, bo (w skrócie) inaczej wyjdzie się na ciężką
idiotkę (;-)

LL

15. Data: 2009-03-17 12:50:26

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> I tak przez trzy dni?
>
> Qra, zwariować można

No to mówię że lepiej psami poszczuć.

Adam

16. Data: 2009-03-17 13:04:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Lolalny Lemur <s...@o...pl> tak oto plecie:

> A jak ktoś tak ma na co dzień? :)

Może dozna wstrząsu, ale przeżyje :-)

> Hyhyhy, u mnie placek drożdżowy to od dużego święta jest :D

Ja w ogóle w temacie placka drożdżowego to tylko spód od pizzy umiem. Może i
można przez 3 dni pizzą karmić, ale po co? Toto ma zabrać z domu a nie samo
się sprowadzić.

Qra

17. Data: 2009-03-17 13:12:49

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" :

> ani nie szokować młodzieżowatością, jeśli już skończyłaś 30 wiosenek. Być,
> jaka jesteś na co dzień.

A jeżeli ktoś na codzień szokuje ?

B.

18. Data: 2009-03-17 13:54:52

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| W Usenecie Szpilka
|
| Jak?

drzwi naprawiać ? ;)

Piszcie, piszcie - przyda się na zaś :D
--
Kasia + Weronika (8-latka - I klasa)
gg 181718

19. Data: 2009-03-17 13:59:00

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja w ogóle w temacie placka drożdżowego to tylko spód od pizzy umiem.

Mogę jednego pieska pożyczyć.

Adam

20. Data: 2009-03-17 14:07:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> tak oto
plecie:

> Mogę jednego pieska pożyczyć.

A lubi pizzę?

Qra

przemoc ekonomiczna rodzica wobec dziecka
pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka
[press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
suche włosy - pomocy !
Buty