odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)

21. Data: 2009-03-17 14:14:06

Temat: Re: odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A lubi pizzę?

Ma ksywę "odkurzacz".

Adam

22. Data: 2009-03-17 17:33:02

Od: "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jak?

Skutecznie ?
;)

_ Piotr Majkowski
}<_(> See you in heaven one day.
http://www.msk-system.pl/majkowscy

23. Data: 2009-03-17 18:58:54

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. pisze:
> Użytkownik "Bbjk" :

> A jeżeli ktoś na codzień szokuje ?

No to jest tak na co dzień i to jest ok.
Nie szokować sztuczną mlodzieżowatością, bo naturalna jest naturalna.
--
Bbjk

24. Data: 2009-03-17 19:00:40

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> I tak przez trzy dni?
>
> Qra, zwariować można

Etam zwariować, zawsze w chwili kryzysu można młodzież zostawić na
włościach i udać się np. na trzy seanse Bollywood.
--
BBjk

25. Data: 2009-03-17 19:21:00

Od: "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zrobić dobre, ale normalne jedzenie, bez dziwactw i popisów - kto, jak
> kto, ale Ty to wiesz na pewno. Jakiś smaczny, prosty placek, drożdżowy,
> czy w tym stylu.

Placek drożdzowy ? Jak dla mnie to ryzykowne.
Drożdze są magiczne. :)
A poważnie, to znacznie bezpieczniej zrobiusz szarlotkę - to ciasto zawsze
się udaje.

26. Data: 2009-03-17 21:00:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Do syna/córki na weekend przyjeżdża dziewczyna/chłopak. To pierwsza wizyta.
> Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć
> (przynajmniej od razu)?

Jak przyjezdna/y jest mocno zakochany to raczej nic nie odstraszy. No
chyba, że otworzysz drzwi z petem w ustach, w wałkach na głowie, a na
ramieniu będzie siedział jakiś młody członek rodziny, a potem pojawi się
pan mąż w koszulce na ramiączkach, z wydostającym brzuchem i do
przyjezdnego zaordynuje 'młody skocz po piwo' ;)

--

Paulinka

27. Data: 2009-03-17 21:26:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> [...]
> pan mąż w koszulce na ramiączkach, z wydostającym brzuchem i do
> przyjezdnego zaordynuje 'młody skocz po piwo' ;)

No to ja już nie wiem, co my takiego złego zrobili, że to dziecko było takie
wystrachane.

Qra

28. Data: 2009-03-17 22:06:33

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> No to ja już nie wiem, co my takiego złego zrobili, że to dziecko było
> takie wystrachane.

Stara się, minie jej :)

--

Paulinka- polubiłam teściową po siakiś 5 latach:)
A mogłam wcale!

29. Data: 2009-03-18 00:42:30

Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> Do syna/córki na weekend przyjeżdża dziewczyna/chłopak. To pierwsza
> wizyta. Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć
> (przynajmniej od razu)?

Jeśli ktoś nie oglądał to polecam - Bad Boys 2 :)

http://www.youtube.com/watch?v=HurN5fs_Ofc

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

30. Data: 2009-03-18 08:40:59

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie dziwić się, że to Kameruńczyk ;-)
JaC

-----

> Do córki na weekend przyjeżdża chłopak.
> To pierwsza wizyta.
> Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć?

przemoc ekonomiczna rodzica wobec dziecka
pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka
[press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
suche włosy - pomocy !
Buty