odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)

31. Data: 2009-03-18 09:00:57

Temat: Re: odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)
Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż pisze:
> Nie dziwić się, że to Kameruńczyk ;-)

W ogóle niczemu się nie dziwić.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/

32. Data: 2009-03-18 09:14:19

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message
news:gpoakr$iop$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
> drzwi naprawiać ? ;)

Albo radio ;-) (ale to dziadek byl?)

--
Axel

33. Data: 2009-03-18 09:18:03

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Juz nie wiadomo, jak lepiej: zeby nie zrobili tego w domu, czy żeby nie zrobili tego
w parku?
JaC

-----

34. Data: 2009-03-18 09:25:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie ąćęłńóśźż <u...@w...eu> tak oto plecie:

> Juz nie wiadomo, jak lepiej: zeby nie zrobili tego w domu, czy żeby nie
> zrobili tego w parku? JaC

Czego?

Qra

35. Data: 2009-03-18 09:33:54

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Konsumpcji oczywiście.
Żeby się później nie odbijało.
JaC

-----

36. Data: 2009-03-18 09:55:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie ąćęłńóśźż <u...@w...eu> tak oto plecie:

> Konsumpcji oczywiście.
> Żeby się później nie odbijało.

Jak już to raczej zwracało :-P

Qra

37. Data: 2009-03-18 10:10:54

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No dobra: Wam się zwraca, nam odbija ;-)
JaC

-----

38. Data: 2009-03-18 13:41:53

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 22:26:34 +0100, Qrczak napisał(a):

> No to ja już nie wiem, co my takiego złego zrobili, że to dziecko było takie
> wystrachane.

Te małolate chyba z założenia są spanikowane przed taką konfrontacją, w tym
innym wątku tak właśnie było o zachowaniu prywatnych małolatych.
--
waruga

39. Data: 2009-03-18 13:50:22

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Te małolate chyba z założenia są spanikowane przed taką konfrontacją, w tym
> innym wątku tak właśnie było o zachowaniu prywatnych małolatych.

Najbardziej to się chyba boją, by nie wydała się mroczna tajemnica, że
kiedyś były małymi dziećmi. O ile to jest regułą. I trywialnych żartów
przy oblubieńcu, z których normalnie same rechoczą - tak mają niektóre
dziewczynki.
Qro, opisz te Wasze traumatyczne przejścia, jeśli przeżyjesz.
--
BBjk

40. Data: 2009-03-18 13:52:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Bbjk <b...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> dziewczynki.
> Qro, opisz te Wasze traumatyczne przejścia, jeśli przeżyjesz.

Ja już jestem po. Ja się zastanawiam, czemu oblubieniec taki zastrachany
był. I jeszcze na wyjściu złośliwie podziękował za gościnę.

Qra

przemoc ekonomiczna rodzica wobec dziecka
pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka
[press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
suche włosy - pomocy !
Buty