odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)

41. Data: 2009-03-18 14:20:02

Temat: Re: odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 14:52:51 +0100, Qrczak napisał(a):

> Ja już jestem po. Ja się zastanawiam, czemu oblubieniec taki zastrachany
> był.

No właśnie miałam o to pytać, bo tak mi się zdawało, że już po........
To pisz jak było to ci wyłuszczymy coście zmaścili, a jak nic, to i tak
wmówimy .
--
waruga

42. Data: 2009-03-18 18:25:50

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Do syna/córki na weekend przyjeżdża dziewczyna/chłopak. To pierwsza wizyta.
> Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć (przynajmniej
od
> razu)?

a po ile maja lat?? i rozumiem ze ma spac w czasie tego weekendu w domu, bo
to z daleka jakos...?

i.

43. Data: 2009-03-19 06:08:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iwon(K)a <i...@W...gazeta.pl> tak oto plecie:

> od
>

> a po ile maja lat?? i rozumiem ze ma spac w czasie tego weekendu w domu,
> bo to z daleka jakos...?

No... wycieraczka chyba należy do domu...

Qra

44. Data: 2009-03-19 08:23:42

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wg policji nie ;-))
JaC

-----

45. Data: 2009-03-19 08:25:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie ąćęłńóśźż <u...@w...eu> tak oto plecie:

> Wg policji nie ;-))
> JaC

Ale ja nie pracuję w policji.

Qra

46. Data: 2009-03-19 11:22:54

Od: "Babaaa" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie odzywac się za dużo i nie być namolnym :p

47. Data: 2009-03-19 11:49:51

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Babaaa" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> Nie odzywac się za dużo i nie być namolnym :p

I nauczyć się poprawnie cytować, by sobie nie narobić obciachu.

Sylwia

48. Data: 2009-03-19 12:52:21

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> W Usenecie Iwon(K)a <i...@W...gazeta.pl> tak oto plecie:

> No... wycieraczka chyba należy do domu...

to wtedy wszystko zalezy od wieku Wacpana. Jak ma z 15 to moze jakos sie
jeszcze upchnie na wycieraczce, ale jak z jakos ponad 20 to chyba nogi by
wstawaly na panstwowa posadzke...

i.

49. Data: 2009-03-19 13:31:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze upchnie na wycieraczce, ale jak z jakos ponad 20 to chyba nogi by

Jaką państwową?! Tu wszystko własnościowe.

Qra

50. Data: 2009-03-19 19:29:38

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Jaką państwową?! Tu wszystko własnościowe.

i korytarz nalezy do.....???

i.

przemoc ekonomiczna rodzica wobec dziecka
pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka
[press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
suche włosy - pomocy !
Buty